Lynott Skrivet 19 November 2007 Rapport Skrivet 19 November 2007 Hur skaffar man ljud i pressen? Citera
Katt Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P Redigerat 20 November 2007 av Katt Citera
maaakus Skrivet 20 November 2007 Rapport Skrivet 20 November 2007 (redigerat) Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P Detta finns faktiskt med i "BB Kod hjälp". Om ni går in på Ändra din presentation och sen trycker på knappen BB Kod hjälp så finns det en lista där med massa koder som man kan använda till sin presentation. ;) Redigerat 20 November 2007 av Mars Citera
Lynott Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Skrivet 21 November 2007 Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P kan man typ lägga in en youtube film så kommer ljudet? Citera
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 (redigerat) kan man typ lägga in en youtube film så kommer ljudet? Nej det går inte. Du måste ha en Låtkod. Skriv in såhär sen. [.ljud=0.] Här skriver du in låtkoden. (Inga punkter) [./ljud.] Sen kopiera in i din pressentation. Klart :) Redigerat 21 November 2007 av DraggO Citera
Katt Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P Detta finns faktiskt med i "BB Kod hjälp". Om ni går in på Ändra din presentation och sen trycker på knappen BB Kod hjälp så finns det en lista där med massa koder som man kan använda till sin presentation. ;) Jo, jag vet, men det är så ___ många som frågar hur man gör med ljud, så det borde vara i hjälpen oxå. Kanske: "Q: Hur infogar en speciell "sak" i pressen, exempelvis ljud eller film? A: Se http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...DE=bbcode Redigerat 22 November 2007 av Katt Citera
Lynott Skrivet 21 November 2007 Författare Rapport Skrivet 21 November 2007 Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P Detta finns faktiskt med i "BB Kod hjälp". Om ni går in på Ändra din presentation och sen trycker på knappen BB Kod hjälp så finns det en lista där med massa koder som man kan använda till sin presentation. ;) Jo, jag vet, men det är så ___ många som frågar hur man gör med ljud, så det borde vara i hjälpen oxå. Kanske: "Q: Hur infogar en speciell "sak" i pressen, exempelvis ljud eller film? A: Se http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...DE=bbcode" Lol, snälla :P ? Var kan man skaffa en låt kod då ? Citera
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Skrivet 21 November 2007 Admin, lägg upp detta i hjälpen tack! Rurik: Hur får jag in ett ljud i pressen? Svar: du skriver koden [.ljud = siffra.]address till ljudet[./ljud.], utan punkter och en siffra för varje låt du har, 0 för låt 1, 1 för låt 2 osv.. Eller nått liknande. :P Detta finns faktiskt med i "BB Kod hjälp". Om ni går in på Ändra din presentation och sen trycker på knappen BB Kod hjälp så finns det en lista där med massa koder som man kan använda till sin presentation. ;) Jo, jag vet, men det är så ___ många som frågar hur man gör med ljud, så det borde vara i hjälpen oxå. Kanske: "Q: Hur infogar en speciell "sak" i pressen, exempelvis ljud eller film? A: Se http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...DE=bbcode" Lol, snälla :P ? Var kan man skaffa en låt kod då ? Låtkoder brukar man hitta på andras pressentationer på community sites, som Playahead, myspace osv. Annars tror jag det blir automatiskt en låtkod om du lägger in en låt på en egen hemsida. Bättre sätt att skaffa låtkoder vet jag inte. Citera
Katt Skrivet 22 November 2007 Rapport Skrivet 22 November 2007 Man laddar upp en ljudfil på nån random host: http://www.google.se/search?hl=sv&sa=X...ost&spell=1 och sen kopierar du en address som du får när du har hostat filen och klistrar in den som låtkod. Citera
Lynott Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Skrivet 27 November 2007 Om man vill ha musik från tex youtube då Citera
Katt Skrivet 27 November 2007 Rapport Skrivet 27 November 2007 Då använder man nått random program som snor filmen och sen ett annat som tar musiken ur filmen. Google is your freind. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.