DarKElitE Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Hej ! Jag undrar om någon skillad paladin kan visa hur jag ska specca som retri för att levla så fort som möjligt. Tacksam för svar ! /DarKElitE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Om jag ska vara ärlig så är retri bara bra upp till lvl ungefär 30 sen är protection aoe grinding det bästa för en pala som vill lvla så snabbt som möjligt. Dock kan jag inte speccen och btw, man behöver lite skills för det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 20 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 (redigerat) men hur speccar man då ? jag hadde tänk så här: Retri 1-40 Prot 41-70 Holy 70 (80) Redigerat 20 November 2007 av DarKElitE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Spelar nästan ingen roll hur du speccar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 20 November 2007 Rapport Dela Skrivet 20 November 2007 Retri är bäst för att lvla ;) Men för instancer är holy bäst så specca retri till 60(eller70) sedan speccar du holy B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 jag hörde nånstans att de ska vara, retri 1-40 sen prot 40-?? sen ??-70 holy, holy paladins med bra gear får lätt team till raids. men är man bästa paladin med bästa gear och lvl 70 så drar man ju retri för man kan ju inte lvla genom att heala, så då går man bg och slaktar :P (inge honor från healing i bg ju) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Vadå ingen honor i bg!? Klart man får det, får massvis på min druid -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Man får honor om man är runt sin group i BG. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 man får inte honor för killing blows eller damage done :) bara man är i närheten av en horde när denne dör så räcker det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 man får inte honor för killing blows eller damage done :) bara man är i närheten av en horde när denne dör så räcker det. Tror bara det funkar om en party member har gjort damage på horden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Länge sen jag slutade med WoW, men protection är bra för att levla, använd bara seal/judgement of light, holy shield, retribution aura, consecration och en shield spike så kan du ta ut ett helt område på några sekunder med AoE. Och så kan du tanka och vara älskad i instances... paladin > warriors på att få och hålla aggro. Redigerat 21 November 2007 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 man får inte honor för killing blows eller damage done :) bara man är i närheten av en horde när denne dör så räcker det. Tror bara det funkar om en party member har gjort damage på horden. Erm nej, man får alltid honor, min shaman är healer och får ca. 300 honor per WSG (lvl 52 lol) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg