Pefsin Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 vad är egentligen skillnaden mellan mp3 & mp4?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Mp4 kan även kallas Ipod.. :) Mp4 är alltså bättre på funktioner, minne, nästan jämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 mp4 kan ha filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 mp4 kan ha filmer Ja, det är själva grundskildnaden. MP3 = Musik MP4 = Film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Nej, inte egentligen. MP3 Spelare & MP4 Spelare är det inte så mycket skillnad på. Men Mp3 och Mp4 är format för att hantera ljud. (Det är ljudformatet från filmformatet MPEG). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 På en Ipod är ljud filerna m4a lr Mp3 och video filerna i Mp4 format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 November 2007 Rapport Dela Skrivet 23 November 2007 Vad jag vet så är .mp4 filerna filmer osv.. i bra kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 November 2007 Rapport Dela Skrivet 24 November 2007 Det måste inte vara bra kvalitet. Det beror på vilken komprimering som används. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Mp4 kan även kallas Ipod.. :) Mp4 är alltså bättre på funktioner, minne, nästan jämt.. lol! Så min syrras iPod Shuffle är alltså en Mp4? Det var nytt för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 och vi får ju inte glömma .mp5 http://images.military.com/pics/SoldierTech_MP5-1.jpg :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 och vi får ju inte glömma .mp5 http://images.military.com/pics/SoldierTech_MP5-1.jpg :3 Just det, våra älskade MP5, det bästa av allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 just det, mp3 & 4 är gammalt, om du funderar på en ny "musik-spelare" rekomenderar jag starkt en mp5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.