legolas_1 Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag bara undrar var tog de smilisarna vägen som fuska hade innan?? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag tror dom ändrade från ett phpBB forum till ett IPB och då ville dom typ ha andra smiles eller så funkade inte dom andra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Men dem här är bättre . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Ja... Men dom borde kunna skaffa några till rörliga tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 har det funnits andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Fuskarna.nu där det förra Diskusions forumet var så hade dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 Jag tycker dem här smileysarna är lite söta :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Fast jag tycker det saknas några <_< Men annars så är dom bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 dem bästa e (tycker jag): ;) :angry: :rolleyes: :lol: och :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag tycker den här <_< är bäst och den här :huh: ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 De hade fler innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 De hade fler innan japp mycket coolare det fanns nån smilis som gick in i en micro och sen sprängdes smilisen den var bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.