Hoppa till innehåll

Antivirus


Jack93
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att F-Secure är dåligt är *bullskit*, jag har de, vänta lite jag säger om det.

"Jag köpte" F-Secure och de är bland dom bästa , och de är fakta.

 

OnTopic:

Tidningen "PC för Alla" gjorde ett test, med bland dom bästa/populäraste Virus Skydden som finns idag.

(Och om du verkligen ska surfa säkert bör du iaf betala ca 1000 lap för de också.)

Dom rekomenderar McAfee Internet Security 2008 som vann, med andra ord "Bäst i Test". (ca 699kr)

Kaspersky Internet Security 7.0 och F-Secure Internet Security 2008 är i stort sätt lika bra.

(F-Security 695kr & Kaspersky 799kr.)

1-10 fick F-Security 7, samt Kaspersky 7 och McAfee drog hem 9 poöng av 10.

(Så klart finns det flera som Eset Smart Security och Norton Internet Security 2008 fast dom får du ta reda på själv)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

AVG är riktigt bra, det sitter jag med ivarjefall.

 

Min kompis hade norton, han hitta inget i sin dator så skaffade han avg istället så hitta han ca 3 :P

Nej jag hitta inget med norton nee :lol:

men avg är skit bra

 

Asså det va snarare 7 virus :D

 

Edite: Men F-Secure suger man kan inte spela alla spel som flyff för dom blockas det är säkert mer som det blockar det går ej när det är avstängt :lol:

Redigerat av Angelo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

AVG är riktigt bra, det sitter jag med ivarjefall.

 

Min kompis hade norton, han hitta inget i sin dator så skaffade han avg istället så hitta han ca 3 :P

Nej jag hitta inget med norton nee :lol:

men avg är skit bra

 

Asså det va snarare 7 virus :D

 

Edite: Men F-Secure suger man kan inte spela alla spel som flyff för dom blockas det är säkert mer som det blockar det går ej när det är avstängt :lol:

 

 

Angelo, angelo.. F-Secure är otroligt bra (Körde det på min förra dator) men kör nu med avast. Det är du som gör allt så svårt? Du får väl öppna alla portar som behövs för att köra spelen? Om du nu inte orkar få säkerhetsvarningar så din dator blir bombad med virus kan du väl stänga av brandväggen och köra med windows brandvägg som inte säger ett skit? :) Det är mitt tips till dig ffs.. Du advänder väl skyddet på fel sätt? lol

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Avast antivirus fungerar perfect den updaterar virus data basen alltså kommer den åt nya virusar :D!!!!! :P som de andra virus program inte kan

Vad f*n är det där för skitsnack? I stort alla antivirus uppdaterar databasen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Otroligt att ingen nämnt Nod32, det äger ut alla andra virusprogram, funger också som ett realtids skydd, den söker igenom alla filer som man laddar ner etc. och den tar inte mycket CPU.

 

Men det kostar.

Nod32 är överskattat.

 

Har tre olika virus program ( alltså jag har köpt 3 olika men använder såklart bara en ).

Men McAfee Internet Security 2008, Kaspersky och Nod32 tycker jag är bra, så nån av dom bör du skaffa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wAcko

hahahaha f-secure är SKIT. jag är just nu på en kompis dator som kör med f-secure. helt j*vla värdelöst. varje gång han har fått ett virus har han varit tvungen att omformatera för att hans anti-virus är så hemskt.

 

Mcaffee är skit aswell, bättre än f-secure dock.

 

Kaspersky och Nod32 är de bästa antivirusen ute på marknaden just nu. AVG är det bästa gratis-antiviruset.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...