Fality Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Finns få fuskare jag har avgudat men några av de var Apoca, YoTo och någon annan på K, hmm. ;/ Kassler kom jag bra överens med lite när som helst. Dock väldigt länge sen. ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Nu kom jag på en.. Orson. ;) Han var rent av en gud på PS ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Jag har ju mina gamla vänner CookieSmasher, Dezen, Kraver, Arako och Mooney. Och även om Dezen har blockat mig på MSN (för att jag frågade varför han hade blockat mig på MSN :huh: ) så vet jag att han tycker om mig. :P Du tjatade så jag blockade dig, sen tog jag bort blocken igen, så smörade du, så då blockade jag dig igen =) Min favorit e Cookie =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 (redigerat) Min favoritmedlem är bure^ Redigerat 2 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karokikiri Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Mega93 :D snäll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Mega93 :D snäll! o.O Den var ny :P Jag brukar inte vara så "snäll" av mig som de flesta vet - Jag är mer retsamt sarkastisk.. Men tack så mkt :D Då blir väl Feanor en av mina favoritmedlemmar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) min favorit e BlueHex haha :D Redigerat 4 December 2007 av Emomilol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 min favorit e BlueHex haha :DTack <3 Gillar dig också! Resident evil proffs <3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 min favorit e BlueHex haha :DTack <3 Gillar dig också! Resident evil proffs <3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 jag gillar denieru:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emomilol Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 min favorit e BlueHex haha :DTack <3 Gillar dig också! Resident evil proffs <3 :) hah yeah ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Finns få fuskare jag har avgudat men några av de var Apoca, YoTo och någon annan på K, hmm. ;/ Kassler kom jag bra överens med lite när som helst. Dock väldigt länge sen. ;_; Kimen är det du tänker på ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.