PirateLord Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 (redigerat) Ogame är ett typ tekst spel men byger upp en hem planet sen byger man arme och alians och attakerar fienden!! det är lite som travian fast rymden. (vet inte vad den sortens spel kalas men) lenken ä här Ogame så registrera er :D och joina min allians DD (Doom Of Doom) om ni är i när heten av mig förstås kordinater [3:11:4] om mi inte fata vad det är så tita i hörnet så står där "hemplanet" och nåra sifrer som [4:43:2] eller nåt. och sen är där en bild på en planet :D så gå in och spela spela spela :D :D kan bli lite lång tradit att venta på resurser men så e det med såna spel :lol: Redigerat 25 November 2007 av DragoNMarK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 ogame är inte särskillt nytt. Så titeln på din tråd passar inte så bra. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 1. Ogame är äldre än ett år 2. Finns redan tips om Ogame här tror jag. Men dom som spelade för ett bra tag sedan kanske minns Swec och det stora kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 det är väl typ äldre än travian? elit stavning också btw.. lite mer info om din allians kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Heter Thekniferules där, har ganska lågt med poäng (12.000). Men hur mycket har du? Och är din allians bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Äldre än travian. Och jag undrar också över din allians lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Ogame va väldigt kul tills jag blev attackerar och dom tog min planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 26 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 om alliansen ja... den är veldit ny jorde den 5 mins inan jag jorde dena tråden :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 så noob allians med 1 medlem? :P hur bra är du då? har du runt 50k poäng så är det ju bra :) jag spelade också det innan men blev lite farmad(iaf min arme blev utslagen) och så fick jag bara skit planeter <_< så jag tröttnade. hade väl 60k poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Tröttnade när Swec var sönderfarmat men vann kriget mot Sweclockers och lite andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Reggade mig för någon månads sen, såg pisströkigt ut, sluta efter 5 minuter... är nog fortfarande medlem heter "luxaxix" ifall ni vil ha min planet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PirateLord Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 någon som vill je lite resurser till mig? behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.