TheGreatest Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 O.o klagar du på min svenska? antar att det ska stå oförstålig på din post ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Egentligen fattar jag inte varför du går in på realism i ett MMORPG. Men hur verkligt är det isåfall att man bara träffar andra inne i städer? Men realism är väl som sagt inte det man strävar mot mest i MMO. Sånt får Crytek hålla på med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Men asså kolla här nu: Av PC Gamer fick Guild Wars: Factions 80%! Och WoW fick 93%! Det förklarar ju saken till att WoW e bättre...o det tycker ja me'! Och jag tror att jag skulle rekommendera att köpa 'Wrath of the Lich King' (senaste expansionen till WoW som kommer ut vinter 08) om du ska börja med WoW igen! Cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Mina betyg Wow 4/5 Guildwars 5/5 Personligen gillar jag gw mer. WoW kan på något konstigt sätt inte leva upp till guildwars spelkänsla enligt mig. Och nu vill jag inte ha massa WoW-kids som kommer och klagar på vad jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 O.o klagar du på min svenska? antar att det ska stå oförstålig på din post ;) En bokstav fel... Du har ju av någon konstig anledning inte ens stor bokstav efter punkt. Det ser väldigt, ja ovårdat ut. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Men har trådskaparen bestämt sig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Såklart det försvinner ju knappst. Bara du kommer ihåg lösen och användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Tycker ni att jag ska köpa Factions eller Nightfall? Förlåt för OffTropic -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) jag spelade guild wars factions för 1 eller 2 år sen, funkar mitt acc fortfarande?nice ;)då har du fått presenter(mini pets) till dina gubbar ^^ som Mr.Cookie(ja, du läste rätt) sa så kommer det nog aldrig försvinna. *@Raffed NF är nog roligare. men du får ju inte missa luxon vs kurzick(Factions) striden. köp båda :) men du kan börja med NF. tänkt på att för varje spel du köper så får du en ny värld, 2 nya char slots, 2 nya professions(inte i proph eller GW:EN)+ nya titlar, skills, armor och vapen. men du måste adda det nya spelet till ditt gamla account. alltså gör inget nytt ;) det gjorde en kompis till mig. han är inte så smart...* Redigerat 29 November 2007 av TheGreatest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 asså vadå, kan man inte träffa andra personer utanför städerna? och tack för alla svaren :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 bara i ditt party :) men du kommer inte vara ute så länge så du saknar igentligen inte folket ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.