klister92 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 skaffa 360 on du vill ha bra online som du kommer använda och tycker om de spelen. Skaffa wii om du vill ha spelkänsla och om du gillar nintendo spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Men alla är inte barnsliga.Majoriteten av spelen är barnsliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 (redigerat) Men alla är inte barnsliga.Majoriteten av spelen är barnsliga. Japp, det är sant! Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii! Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt. Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt! [ Vet inget mer om den saken så fråga inte ] Redigerat 17 December 2007 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host* Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink: Ähum... testa? :rolleyes:Det fungerar utmärkt i de flesta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Nå så jävulst vad jag stör mig på alla fanboys som tror man ska svinga och j*vlas som nån idiot i varenda spel. Även alla Nintendofanboys som säger det finns många bra spel till Wii -___- Finns *tänka* 3 bra spel till wii. varav en är en port från gamecube. Och sen vill man höra vad som denifieras med ett barnsligt spel? Men jag skulle tagit 360. Men båda är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host* Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink: Lol vad ägd du blev av kabby. Det är ju mer känsla i de spelen . på 360 trycker man på en knapp för att skuta. men med wii håller man i geväret :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Nå så jävulst vad jag stör mig på alla fanboys som tror man ska svinga och j*vlas som nån idiot i varenda spel. Även alla Nintendofanboys som säger det finns många bra spel till Wii -___- Finns *tänka* 3 bra spel till wii. varav en är en port från gamecube. Och sen vill man höra vad som denifieras med ett barnsligt spel? Men jag skulle tagit 360. Men båda är bra. *hosthosthosthost* bara tre??? Det är dom tre Bästa spelen till Wii som är ut och inte dom enda Bra... Som du ser är det nästan bara 10-11 åringar som säger att det är bra spel eftersom det bara finns spel för 9-12 åringar på Wii Bara? Båda konsollerna är bra, men 360 är bättre än Wii. Köp ett 360, sen Wii om du har råd. Japp, bara! *host* Resident Evil Umbrella Chronicles, Resident Evil 4, No More Heroes, Scarface, Medal of Honor Vanguard, Medal of Honor Heroes 2, Bully Scholarship Edition, Brothers in Arms Road to Hill 30, Call of Duty 3, Disatser Day of Crisis, Far Cry Vengeance, Ghost Sqaud, Gudfadern, Manhunt 2, Red Steel, Prince of Persia Rival Swords, Splinter Celll Double Agent och många fler är inte precis i 9-12-årskategorin. :rolleyes: Men hur f*n ska man spela dom där spelen med den där rörelse kontrollen :blink: Lol vad ägd du blev av kabby. Det är ju mer känsla i de spelen . på 360 trycker man på en knapp för att skuta. men med wii håller man i geväret :P ehm man trycker fortfarande på knapp för att skjuta :rolleyes: Redigerat 18 December 2007 av Xats Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Men alla är inte barnsliga. Majoriteten av spelen är barnsliga. Japp, det är sant! Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii! Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt. Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt! [ Vet inget mer om den saken så fråga inte ] Den skadar en bara om man råkar dänga den i bollarna på sig själv eller någon annan. >_>' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Men alla är inte barnsliga. Majoriteten av spelen är barnsliga. Japp, det är sant! Men om du verkligen gillar japanska spel och sånt köp Wii! Själv skulle jag inte föredra det så ''jätte'' mkt. Jag har även hört att Wii inte är bra för kroppen och den skadar en på nåt sätt! [ Vet inget mer om den saken så fråga inte ] Den skadar en bara om man råkar dänga den i bollarna på sig själv eller någon annan. >_>' det är ju bra med motion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Jag är en person som har ett visst hat mot X-Box 360, så jag tycker du ska välja Wii. Men som sagt, det finns många barnsliga spel till det. Fast det är kul ändå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 bara tre??? Det är dom tre Bästa spelen till Wii som är ut och inte dom enda Bra... Har jag sagt att det aldrig nånsik ska komma några fler bra spel? Jag sa att det bara finns 3 i nuläget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 (redigerat) Det här är typ det femte tråden som handlar om man ska köpa wii eller xbox 360! Ta vilken du vill för jag är så trött på dom här trådarna! Redigerat 19 December 2007 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.