LinkeyX2 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 wii eller Xbox 360 va tycker ni svara snabbt så e ni snälla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Har haft Xbox 360 och sålt det (Har nu Ps3) men Wii ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lagge_92 Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 det beror helt på dig... om du är en riktig gamer och om du har internet så ska du ha 360 inget snack om saken... med live på xboxet så blir det en helt annan känsla... Wii är roligt som as i alla fall vid en första titt... det är mest roligt om man inte är ensam när man spelar och om du har mindre syskon osv som kan vilja vara med ;) minuset med Wii är bristen på shooters (det behöver inte vara ett minus det beror helt på dig) och grafiken som är ligger ungefär mellan 360 och ps2... hoppas det hjälpte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2007 Rapport Dela Skrivet 25 November 2007 Om just valet måste vara runt wii eller 360, skulle jag valt 360, wii är helt enkelt inte en tillräckligt kraftig consol för dagens spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Båda! Hehe nejmen jag är riktigt sugen på att ha Wii. Tror det är den bästa spelkombinationen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Vilken konsol du ska välja beror ju helt på dig själv. Svårt för oss att svara när vi inte vet vad du gillar etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 Han frågar faktiskt vad vi tycker. Jag skulle tatt en Xbox 360. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 du måste ju ha båda! antinge 360 och Wii elr PS3 och Wii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 ...och grafiken som är ligger ungefär mellan 360 och ps2... Vadå mellan PS2 och 360, Wii har ju f*n samma grafik som Gamecube, typ inte ens några nya grafikkretsar, bara lite tweakat för att få snyggare grafik, Wii's grafik ***** ********! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Han frågar faktiskt vad vi tycker. Jag skulle tatt en Xbox 360.Vilket kan bli helt fel val eftersom alla är olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 360. Grafiken på wii är.. Hur ska jag säga det? Så förbannats s*tans ******* ful så in i h*lvete så jag har valt att kalla den för InTechGrafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg