Gäst Mega93 Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. Om inte båda personerna som är under 15 år går med på det tillsammans. t.e.x en 15åring och en 13åring är ett olagligt sex, 14+14 = ok om båda vill (ingen lag för att få ha sex, men åldern på personerna som har sex spelar roll) Njae, om två 14 åringar skulle ha sex, och tjejens föräldrar får reda på det så kan de välja att anmäla killen, även om tjejen var med på det. Sån är lagen ;) Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'- Nope, en kille kan ju också bli lika våldtagen och om nu båda är med på det har föräldrarna inget med det att göra Bara för att de inte har något med det att göra betyder inte att de inte kan göra något, för som lagen ser ut just nu så kan de det. Antingen killen eller tjejens föräldrar kan anmäla, trots att båda var med på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Papegojskit Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. Om inte båda personerna som är under 15 år går med på det tillsammans. t.e.x en 15åring och en 13åring är ett olagligt sex, 14+14 = ok om båda vill (ingen lag för att få ha sex, men åldern på personerna som har sex spelar roll) Njae, om två 14 åringar skulle ha sex, och tjejens föräldrar får reda på det så kan de välja att anmäla killen, även om tjejen var med på det. Sån är lagen ;) Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'- Nope, en kille kan ju också bli lika våldtagen och om nu båda är med på det har föräldrarna inget med det att göra Bara för att de inte har något med det att göra betyder inte att de inte kan göra något, för som lagen ser ut just nu så kan de det. Antingen killen eller tjejens föräldrar kan anmäla, trots att båda var med på det. De tänker då sig inte för innan. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tänk vad tråden bytte topic :P Det handlade om ålder och våldtäckt istället för syftet den skapades ^^ Första gången jag hade det.. 14 år och med en 14 årig tjej gick de dåligt ^^ Och bara därför så kände hon för att säga att jag hade våldtagit henne! Visst blev det lyckat va? Har bara haft med en tjej efter det.. Planerar inte att ha med någon någongång igen eftersom att jag lider av vissa grejer så det är inte direkt passande längre :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld. Om inte båda personerna som är under 15 år går med på det tillsammans. t.e.x en 15åring och en 13åring är ett olagligt sex, 14+14 = ok om båda vill (ingen lag för att få ha sex, men åldern på personerna som har sex spelar roll) Njae, om två 14 åringar skulle ha sex, och tjejens föräldrar får reda på det så kan de välja att anmäla killen, även om tjejen var med på det. Sån är lagen ;) Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'- Nope, en kille kan ju också bli lika våldtagen och om nu båda är med på det har föräldrarna inget med det att göra Bara för att de inte har något med det att göra betyder inte att de inte kan göra något, för som lagen ser ut just nu så kan de det. Antingen killen eller tjejens föräldrar kan anmäla, trots att båda var med på det. Föräldrarna måste inte få veta något av det, och det är inte säkert att dom reagerar på det sättet men jag har ju själv sett experter disskutera det här samtalet flera gånger och säger att det är lagligt för männiakor under 15 år att ha sex om båda är med på det That's it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tänk vad tråden bytte topic :P Det handlade om ålder och våldtäckt istället för syftet den skapades ^^ Första gången jag hade det.. 14 år och med en 14 årig tjej gick de dåligt ^^ Och bara därför så kände hon för att säga att jag hade våldtagit henne! Visst blev det lyckat va? Har bara haft med en tjej efter det.. Planerar inte att ha med någon någongång igen eftersom att jag lider av vissa grejer så det är inte direkt passande längre :/ Lider av vissa grejer? Låt mig gissa, tjejen du låg med var en riktig slampa och du fick kolyndrom :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 "Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'-" knepigaste och roligaste kommentaren, eller :P? Lol, sa hon att du våldtagit henne?, En 100 % äkta fjortis och hora :I Eller du kanske gjorde det, men inte var meningen :P =& Och 1 sak. Tjejens föräldrar bryr sig nog inte. Eftersom ja.. Man hör dem högt och tydligt någon gång.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Tänk vad tråden bytte topic :P Det handlade om ålder och våldtäckt istället för syftet den skapades ^^ Första gången jag hade det.. 14 år och med en 14 årig tjej gick de dåligt ^^ Och bara därför så kände hon för att säga att jag hade våldtagit henne! Visst blev det lyckat va? Har bara haft med en tjej efter det.. Planerar inte att ha med någon någongång igen eftersom att jag lider av vissa grejer så det är inte direkt passande längre :/ Lider av vissa grejer? Låt mig gissa, tjejen du låg med var en riktig slampa och du fick kolyndrom :P Tydligen var hon det.. Första ända riktiga tjejen som faktist betydde nåt för mig var en demonisk j*vla skit ._. "Och InTech, när vi menar "legat med någon" så menar vi riktiga människor, inte uppblåsbara -_'-" knepigaste och roligaste kommentaren, eller :P? Lol, sa hon att du våldtagit henne?, En 100 % äkta fjortis och hora :I Eller du kanske gjorde det, men inte var meningen :P =& Och 1 sak. Tjejens föräldrar bryr sig nog inte. Eftersom ja.. Man hör dem högt och tydligt någon gång.. Då är hon jävligt dum som fixar en kondom och visar den och säger att "om det skulle hända nåt så har vi den här"och sen så är hon nästan överlycklig efter vi har gjort det ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.Haha lawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Am0t måste ju ha gjort det eftersom han dricker så pass mycket alkohol som han påstod i en annan tråd. Det låter som han har varit med om något liknande. Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.O...M...G Patetiska unge... Sorry för offtopic, men, VA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 1.Vem orkar snacka om sex? 2.En 11-åring lägger in detta(!) :o 3.Sex är ens privatliv,ingen är intresserad av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Japp, det är olagligt att ha samlag innan man fyllt 15. Är du under 15 och har sex med någon (också under 15) så kan denne välja att anmäla dig- Och trots att du också är under 15 kan du bli fälld.O...M...G Patetiska unge... Sorry för offtopic, men, VA? Men hallå, am0t, lagen är faktiskt så. Bara att väldigt få väljer att följa. Jag tycker att det är en ganska meningslös lag i vissa avseenden. Mega skrev inget fel, ingen anledning att kalla hoom patetisk unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.