Ryssfemma Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 SO - Typ en läxa för varje pass, vi lär oss as mycket på lektionerna så eftersom vår lärare är bäst Kemi - Läsa en sida och svara på några frågor i ett läxförhör Fysik - Samma, men oftast får vi labba sen göra labbrapporter Matte - En sida per vecka, fast man bör minst göra 12 tal varje lektioner ENG - Glosor SPr - Glosor Sv - Glosor Teknik - Typ 3 läxor på två terminer kommer vi ha. Kommer inte på mer, men man hinner med alla läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Engelska glosor till varje måndag. Jävligt kass att ha läxa över helgen. :'( En engelsk text att läsa igenom och franska av något slag till tisdagar. Ibland SO till onsdagar. Blir ofta en text man ska läsa och kunna. Till torsdagar har jag franska, matte, biologi och ibland SO av liknande form som tidigare nämnt. Fredagar har jag bara svenska ibland, SO någon gång kanske. Så nej, inte jättemycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 jorå, läxorna görs men jag brukar inte komma ihåg dom och då blir det oftast exakt innan lektionen börjar ;) men ibland glömmer jag bort dom helt :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 På torsdagar så har vi typ matte-läxa + tyska glosor och SO läxa varje fredag då vi pratar om nyheter men jag glömmer alltid att titta på rapport eller läsa tidningen X) Ibland dyker det väl upp nån annan läxa, vår biologi-lärare säger hela tiden att vi ska ha läxa sen så glömmer hon att ge oss nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordZarao Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Matte: Onsdagar eller Torsdagar, men inte bådeoch. Engelska: Onsdagar. oftast Glosor. SO: Fredagar. Men bara ibland.. inte varje vecka. Franska: Till Fredagar, läxförhör. Men franska läxan gör aldrig jag, har ingen penna elr bok med mig till franskan heller, sitter mäst och snackar^^ Orkar inte bry mig om nåt tråkigt och onödigt som B-språk... Det var nog allt. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Just nu har jag ganska mycket läxa i det mesta, fast det mesta får jag nog i SO. Oftast handlar det om flertalet sidor man ska läsa igenom för att sedan svara på några frågor. Vi har ofta stora arbeten och prov också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 jag har för mycket läxor!!!!! har tillexempel en Kemi uppsats till imorgon om bränslen, uppsats om första världskriget till imorgon, uppsats om en nyhet till imorgon!!! VI FICK DEM IGÅR! så här är det hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 3 prov, 2 rapporter, franska glosor och en SO essä nästa vecka. rox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) Denna vecka har vi 1 läxa och det är i Spanska. På min skola brukar vi inte ha så många läxor, det mesta vi någonsin fått var 3 läxor (spanska, engelska, matte) Men nu när terminen nästan är slut så har vi däremot haft många prov, förra veckan hade jag 2 spanska prov. Denna vecka har jag haft Matte, NO och So prov och jag skulle haft musik prov men läraren var sjuk + engelska som var ett oförberett prov. Redigerat 6 December 2007 av Mazik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Får man verkligen ha så många prov? Vår skola har max 2/vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Vi får max ha 3 prov i veckan , men när det gäller oförberedda så finns det ingen gräns i antal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.