Papegojskit Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 theexecutor du har dålig humor...Va inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread. Du säger att han är uppkäftig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 (redigerat) Tack för recpetet ska pröva på någon gång. ( Ska ta photo på det och lägg upp här sen ) :D Redigerat 29 November 2007 av Strawberry1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Tack för recpetet ska pröva på någon gång. ( Ska ta photo på det och lägg upp här sen ) :D "Följ receptet PRECIS som det står för bästa resultat, tveka inte!" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag fattar humorn, och jag fnittrade ganska mycket åt det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 låter inte så gott ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Asså!! Var den på MAt & Vin?????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 0.25 st. äpple i skivor. Jamenjovisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 theexecutor du har dålig humor...Va inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread. Precis. Gör gärna båda sakerna så slipper vi dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Mithrils kan hålla tyst. on-topic , LOLMG, jag gillar roliga stavfel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 theexecutor du har dålig humor...Va inte så j*vla uppkäftig unge man. Håll käft eller get the hell out of my thread. Det här är ett forum och vi är här för att argumentera. Tycker han att du har dålig humor, låt han skriva det :D Själv tyckte jag receptet var askul, faktum är att jag testade det och, schaa, min mamma blev inte så glad.... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Strawberry1 Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 jasså så länge, elräkning är nog inte det värsta hust ta fyr & du får bränndad pizzapanokakor, har inte haft tid ännu men ha lite tålamod snart kommer några lekar bilder. ( stav fel orka inte bry mig skrev detta kl 02.22 ) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Den blir nog först svart, sedan brinner den, blir till en hög aska och avdunstar trots att det inte är en vätska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.