Gäst Mega93 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Lol, älskar det citatet :P Ett annat bra citat är ju: "How are we going to succed. I mean, it's only us against an army" "I suggest a medical strike" "It's called a surgical strike, Teal'c. " Hahaha, skrattar varje gång jag ser det :P Någon som kan gissa vilket avsnitt det är ifrån? OOOOOooooooo, jag känner igen replikerna :P Gah, kommer inte ihåg xD Jag minns när de sades men inte vad avsnittet handlade om. [EDIT] Just ja! Within The Serpent's Grasp :P It was indeed an excellent episode ^^ Redigerat 28 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Lol, älskar det citatet :P Ett annat bra citat är ju: "How are we going to succed. I mean, it's only us against an army" "I suggest a medical strike" "It's called a surgical strike, Teal'c. " Hahaha, skrattar varje gång jag ser det :P Någon som kan gissa vilket avsnitt det är ifrån? OOOOOooooooo, jag känner igen replikerna :P Gah, kommer inte ihåg xD Jag minns när de sades men inte vad avsnittet handlade om. [EDIT] Just ja! Within The Serpent's Grasp :P It was indeed an excellent episode ^^ http://img401.imageshack.us/img401/6913/sg1indeedzs4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 stargateSG1 är ju bra..visst, men måste nog säga att stargate atlantis är 10x bättre.... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 jag har sett 90% av SG1. Måste se sista avsnittet innan jag är nöjd. Sen får jag se vad jag gör med Atlantis. För det har jag bara sett 5% av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 (redigerat) Jag har väl sett ca 97% av SG-1 avsnitten xD Redigerat 16 Mars 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 har väl sett 98% av SG-1 och jag gillar dem bättre än atlantis. iaf när man såg dem första gången nu när man vet vad som händer i sg-1 så är ju atlantis lite mer spännande :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Har sett 100% av alla SG-1, och har sett alla SG-1 avsnitt två gånger :P SG-1 är mycket bättre än Atlantis tycker jag, men Atlantis är inte så dåligt heller. Det sämsta avsnittet i SG-1 är nog Memento Mori, då Valas minne raderas. Det är så långtråkigt x| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Har en film som heter Stargate Rising ; Atlantis. Ska titta på den imorn :) Aldrig kollat på Stargate innan dock :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 17 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2008 Atlantis är sämst, dock så har jag köpt massor av asvnitt från tv6.se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Atlantis var ju grymt bra o: Ska lätt fixa alla 4 säsonger nu xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.