Lynott Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Hej hej, har ett data problem... När jag lirar world of warcraft så efter 10min så startas datorn om? Förut så när min kusin bodde här så kunde jag inte spela något spel, förutom på internet, typ runescape -.- ... Men när han flyttade till sin lägenhet så kunde jag spela tex. Counter Strike , Age of Mythology.. mm. Men jag kan fortfarande inte spela world of warcraft, min kusin sa att det kanske hade något med Grafik kortet att göra, kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Hur ser datorn ut? Skulle hjälpa ganska mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Hur ser datorn ut? Skulle hjälpa ganska mycket...? :) Kommer med bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nej, alltså inte utseendet. Vad datorn har för delar i sig. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Nej, alltså inte utseendet. Vad datorn har för delar i sig. =PHaha vet inte ska fråga farsan :P Bild, ifall du vet :P haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Deutschland-PC? kanske är det som är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Deutschland-PC? kanske är det som är problemet? asså detta är inte min dator den liknar bara min :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Deutschland-PC? kanske är det som är problemet? asså detta är inte min dator den liknar bara min :P ok :P men ta reda på vad den innehåller så ska jag se om jag kan lista ut problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Deutschland-PC? kanske är det som är problemet ? asså detta är inte min dator den liknar bara min :P ok :P men ta reda på vad den innehåller så ska jag se om jag kan lista ut problemet Im on it, någon vet vart man kan hitta det .-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 jag fattar inte... du kunde inte spela vissa spel för att din kusin bodde där? men sen när han flyttade så funkade de plötsligt? hel konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 jag fattar inte... du kunde inte spela vissa spel för att din kusin bodde där? men sen när han flyttade så funkade de plötsligt? hel konstigt...Jag tippar på att det var för att han tog ganska mycket plats på datorn, vi var uppkopplade på samma vad säger man? internet :P ? Gick därför segt och kanske påverkade spelandet men det händer fortfarande samma sak med wow? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 skaffa xfire och gå in på profil och längst ner så står det upload rig. tryck på den så fixar xfire resten ;) då får du veta vad du har för saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.