Hoppa till innehåll

Har Ett Problem Med Blacksmithing

Aishmil

Rekommendera inlägg

Jag har ett problem med min blacksmithing, det är att när jag skulle lvla min blacksmithing igen för jag hade slutat lvla den på 215 och jag vill välja weopensmith men jag kommer inte ihåg om jag valde blacksmithing lr weopensmith. Men eftersom jag har questen för armorsmith så måste jag ha valt armorsmith. Men jag har bara gjort 1 armorsmith quest och kan man ångra sig till weopensmith eftersom jag bara har gjort 1 quest för armorsmith??

Questet jag har gjort är The old ways från Aturk the Anvil i ogrimmar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå till Blacksmithing killen i Shattrath (Om det finns någon :) )

Sedan så snackar du med han och säger att du vill byta till weaponsmith.

Detta kostar typ 25-70g vet inte hur mycket prick.

Jag gjorde iaf samma sak med tailoring, antar att det är samma sak här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet nu att man kan byta och det kostar pengar. Man gör det hos armorsmith trainer men jag har fortfarande ett problem och det är att jag kan inte byta. Jag tror jag inte kan byta från armorsmith till weopensmith för att jag inte har gjort alla armorsmith questet. Så vet någon om jag måste göra alla onödiga quest och sedan byta till weopensmith??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att göra alla questen och om det inte funkar posta en topic till en GM

Men jag vill egentligen inte slösa pengar på att göra onödiga quest för det är många bars man ska skaffa för att göra de questen, så jag vill först veta säkert innan jag gör questen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då vet jag inte men testa att fråga på blizz forum.

A har gjort det 2 gånger men får inga bra svar :S

Fråga en GM på help request kanske. annars kan du testa att abadona alla quest eller nåt.

Har testat att abadona alla qeust men har inte testat att göra en help request.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...