SlimShady Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 Jag har min nya dator o allt fungerar bra, men när ja kör NFS Pro Street så hackar ljudet. Det händer inte på andra spel.. Vrf händer detta? Citera
Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Skrivet 3 December 2007 har du trådlöst headset/hörlurar/högtalare? har du högt ljud? se till så att sladdarna inte glappar Citera
w4nkarN Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Om det är för lite minne kvar så händer sånnt. Citera
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Hur mycket RAM-minne har du? Citera
ELF Skrivet 4 December 2007 Rapport Skrivet 4 December 2007 Du kanske kan öka bufferten i spelet. Jag hade det problemet i Frets On Fire. Citera
SlimShady Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Skrivet 6 December 2007 Jag har i kontakterna rätt. Jag har 2 gig. Och tills sist: hur ökar ja bufferten? Citera
Katt Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Öhh... Högerklicka på Den här datorn och välj Egenskaper > Avancerat > Prestanda > Inställningar > Avancerat > Ändra och sen klickar du på Egen storlek och sen skriver du några random valutor i fälten och trycker på Aktivera. Redigerat 7 December 2007 av Katt Citera
ELF Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Jag har i kontakterna rätt. Jag har 2 gig. Och tills sist: hur ökar ja bufferten? Eeh, jag var nog trött när jag skrev. För det är bara i Frets on Fire jag har sett detta alternativ. Det kan vara så att det är samma sak som ljudkvalite i andra spel... Jag har det här problemet i BattleField 2/2142. Har förresten inte testat med att ändra Ljudkvaliten till Hög. Citera
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Testat att ladda ner de nyaste drivrutinerna? Citera
Fality Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Prova stänga ner program som MSN, browser, musik o sånt om du har det på. Laggar spelet samtidigt som ljudet? Då beror det oftast på datorn. Citera
ELF Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 För mig laggar inte spelet. Spelet rullar på mer en bra på högsta inställningarna. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.