SlimShady Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 Jag har min nya dator o allt fungerar bra, men när ja kör NFS Pro Street så hackar ljudet. Det händer inte på andra spel.. Vrf händer detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 December 2007 Rapport Dela Skrivet 3 December 2007 har du trådlöst headset/hörlurar/högtalare? har du högt ljud? se till så att sladdarna inte glappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Om det är för lite minne kvar så händer sånnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Hur mycket RAM-minne har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Du kanske kan öka bufferten i spelet. Jag hade det problemet i Frets On Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag har i kontakterna rätt. Jag har 2 gig. Och tills sist: hur ökar ja bufferten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Öhh... Högerklicka på Den här datorn och välj Egenskaper > Avancerat > Prestanda > Inställningar > Avancerat > Ändra och sen klickar du på Egen storlek och sen skriver du några random valutor i fälten och trycker på Aktivera. Redigerat 7 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag har i kontakterna rätt. Jag har 2 gig. Och tills sist: hur ökar ja bufferten? Eeh, jag var nog trött när jag skrev. För det är bara i Frets on Fire jag har sett detta alternativ. Det kan vara så att det är samma sak som ljudkvalite i andra spel... Jag har det här problemet i BattleField 2/2142. Har förresten inte testat med att ändra Ljudkvaliten till Hög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Testat att ladda ner de nyaste drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Prova stänga ner program som MSN, browser, musik o sånt om du har det på. Laggar spelet samtidigt som ljudet? Då beror det oftast på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 För mig laggar inte spelet. Spelet rullar på mer en bra på högsta inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.