Ryssfemma Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 (redigerat) Jag har märkt att det har dykt upp en del trådar där folk vill att man ska joina ens guild. Vissa kanske glömmer skriva server, sida osv och vem dem ska kontakta. Istället så är det bäst och sammla allting i en ända tråd. När du skriver in din guild så ska de innehålla: Namn på guilden: Server: Sida Alliance/Horde: Hemsidan (Inget måste, men bra och skriva in): Grund: PvP, RP, PvE eller Friendguild, Allt möjligt skriver ni in om det hör till allt. Krav: Guild Presentation: Skriv ner era guilder här så skriver jag också in dem i tråden uppdelat i Alliance och Horde. Alliance Sidan: ----------------------------------------------------- Horde Sidan: Namn på guilden: Soldiers of the Horde Server: Kor'Gall Sida: Horde Hemsidan: *gtfo* Grund: Instance Redigerat 9 December 2007 av Hummerpojken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Första vettiga guild-tråden så anmäler nån den. allt fåneri som "nån som vill joina guild vavavava skriv isf lolz! :cool:" är ju patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 bra template om man ska göra trådar för guild :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 (redigerat) Bra tråd...hoppas bara någon använder den rätt. Och varför är den anmäld :/ Redigerat 5 December 2007 av StriKers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassen Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag kommer med guild info snart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag hoppas på ett klister :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Bra tråd...hoppas bara någon använder den rätt. Och varför är den anmäld :/ Någon tyckte att den bröt mot någon regel? -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Bra tråd...hoppas bara någon använder den rätt. Och varför är den anmäld :/ Någon tyckte att den bröt mot någon regel? -.-' Kan inte komma på någon den skulle bryta mot inte ens onödigt inkägg lol :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Bra tråd...hoppas bara någon använder den rätt. Och varför är den anmäld :/ Någon tyckte att den bröt mot någon regel? -.-' De typ alltid nån som anmäller de mesta o.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 Jag hoppas på ett klister :)Det gör inte jag, kommer den på klister så kommer den glömmas bort efter en vecka och ingen kommer kolla på den, är den aktivt ute bland andra trådar tror jag det kan bli mycket bra för alla newbis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Namn på guilden: Soldiers of the Horde Server: Kor'Gall Sida: Horde Hemsidan: *gtfo* Grund: Instance Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg