Apex Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 För Arena PvP är nog retri bäst skulle jag tro.
Newk Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 ja tycker att du borde lvla en ny mage :P Fast välj en annan ras en va din andra mage e :D
Lynott Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Skrivet 5 December 2007 ja tycker att du borde lvla en ny mage :P Fast välj en annan ras en va din andra mage e :DHar en 70 mage, värt att dra upp en ny o.o 2v2 Team, är det bra att vara rouge/warlock och paladin 3v3 Team, är det bra att vara rouge/warlock paladin eller warrior och drulle?
Karamba Skrivet 5 December 2007 Rapport Skrivet 5 December 2007 ja tycker att du borde lvla en ny mage :P Fast välj en annan ras en va din andra mage e :DHar en 70 mage, värt att dra upp en ny o.o 2v2 Team, är det bra att vara rouge/warlock och paladin 3v3 Team, är det bra att vara rouge/warlock paladin eller warrior och drulle? Varför just paladin, shamans blir inte interruptad i sina heals av damage, druids kan heala sig up skitsnabbt med hots och paladins kan göra en bubble i fem sekunder, annars är dom helt döda :p
Crys Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Om du vill DPS'a också , ta inte paladin. Dom är för gearbaserade för att kunna dps bra. Ta en priest istället isf. Shamans är också kul.
Lynott Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Skrivet 6 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra?
Aishmil Skrivet 6 December 2007 Rapport Skrivet 6 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? A det är ett bra team, fast jag tycker priest är bättre healer ifall paladinen skulle heala, det går snabbare om du lvlar själv än blir boostad..
Apex Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? A det är ett bra team, fast jag tycker priest är bättre healer ifall paladinen skulle heala, det går snabbare om du lvlar själv än blir boostad.. Det beros på var han boostar i 30+ ska man bli boostad i SM... Och ja bra team.
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 (redigerat) Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Redigerat 7 December 2007 av DraggO
Aishmil Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Är du säker på att man kan gå in i SM instancerna på 20 ?? För vissa men inte alla har en instance lvl, asså att man måtse vara en viss lvl för att kunna gå in..
Crys Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Är du säker på att man kan gå in i SM instancerna på 20 ?? För vissa men inte alla har en instance lvl, asså att man måtse vara en viss lvl för att kunna gå in.. Alla instancer har en min. level gräns. Det va 25 eller 20. :>
Karamba Skrivet 7 December 2007 Rapport Skrivet 7 December 2007 Min kompis ska powerboosta mig 1-70... går nog rätt snabbt... vi ska sedan lira han,warlock jag, paladin, en annan kille, drulle i 3v3 sedan i 2v2 ska bara jag och han köra. Låter det bra? Kör DM i level 10 , SM i level 20 osv. Snabbt ! :> Paladin och warlock är bra tsm i Arena 2vs2. Är du säker på att man kan gå in i SM instancerna på 20 ?? För vissa men inte alla har en instance lvl, asså att man måtse vara en viss lvl för att kunna gå in.. Alla instancer har en min. level gräns. Det va 25 eller 20. :> Har tagit med en level 17 paladin i SM
Rekommendera inlägg