Kai Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Tjo! Tänkte snart köpa ett nytt Virus skydd, hade tänkt på F-Secure eller NOD32 eller något annat. Mitt Norton började balla ur idag på morgonen och jag testade att installera om det men, nope. Har ni några andra tips på bra Virus skydd? Vore schysst med lite. Gärna nånting som fungerar med Vista. Och har ni någon egen recension på F-Secure/Nod32 som kan övertyga mig lite, So go for it. Vill ha något som skyddar mot virus ofc, brandvägg osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Det finns ju många bättre gratisprogram, Avg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 F-secure är sämst. lovar. Kaspersky eller Nod32. föredrar Kaspersky Internet Security. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 F-secure är sämst. lovar. Kaspersky eller Nod32. föredrar Kaspersky Internet Security. Håller med angående F-Secure, den kunde inte änns hitta en keylogger som de nedanstående kunde hitta, vilket jag tycker är konstigt. :/ BitDefender, Kaspersky och NOD32 är i topp 3. Själv använder jag BitDefender, väldigt bra och ganska resurssnålt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Iförsej så kan man ju köpa så AVG blir bättre, Mera funktioner, Så satsa på det, NOD32 är väl rätt bra det också. Kaspersky och BitDefender har jag aldrig hört talas om, så där ska jag inte säga något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 F-ecure suger inte. det tar alltid bort när vi har fått virus. har inte hat ngt problem med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 (redigerat) ja g änvänder PANDA antivirus.. funkar perfa! hade norton innan men jag fick ett virus norton inte kunde hitta så jag provade panda och allt funkar som det ska EDIT: fick inte fuck :P Redigerat 6 December 2007 av fredrikm92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kai Skrivet 6 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Hmm. Får se vad jag väljer. Var ner till en dator affär här och kollade om dom hade något inne, som vanligt "Nej, men vi kan beställa hem." Oh well. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 F-ecure suger inte. det tar alltid bort när vi har fått virus. har inte hat ngt problem med det.Hur vet du det? Du kanske har 10 virus på din dator nu som F-Secure inte märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Norton e faktiskt rätt säkert, till och med för säkert! Jag skulle spela ett spel och som vanligt blockerade Norton spelet så var tvungen att gå in på inställningar och ta Tillåt istället för neka. Däremot finns det ett bra virus-skydd som heter PANDA...det är normalt säkert och det är inga som helst problem med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 lol det är ju Nortons största(enda) problem. det blockar alla spel för det tror att det är ett virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 F-Secure är jobbigt, min kompis har det och han måste skriva in en massa lösenord hela tiden. själv kör jag kaspersky och det funkar utmärkt, hadde panda förut men det är blan det sämsta + att det tar lång tid för att det ska starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.