Garone Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Hej! Hade tänkt köpa ett nytt spel och fastnade direkt för Assassin's Creed och Mass Effect, tyvärr har jag bara pengar till ett av dem.. Vilket borde jag köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Hade jag fått välja hade jag valt Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Har inte kört nåt av dom, men det av dom två som verkar passa min spelstil är helt klart Assassins Creed. Assassin Creed om du gillar att lönnmördafolk och sånt. Mass Effect...vad gör man på det?vet bara att det e nåt krig spel typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Mass Effect är längre och enligt mig roligare. I Assassins Creed så är det samma sak i större delen av spelet, och det är ingen utmaning i det. Mass Effect är ett shooter rpg. Det tar 20+ att klara main storyn och 40+ (med main storyn)om du ska göra sidequest, utforska planeter m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Jag hade tatt Mass effect fast äger inget av dem än. Min kompis har både Assasins creed och Mass Effect och han hade valt Mass Effect isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Har båda spelen och gillar de båda två så mitt tips är att skaffa båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Okej, har beställt Mass Effect nu och ska försöka skaffa Assassin's Creed till jul istället.. Tack allihopa för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 7 December 2007 Rapport Dela Skrivet 7 December 2007 (redigerat) [EDIT] Missade ditt inlägg, bra val. Redigerat 7 December 2007 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 assasin:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Har inte kört nåt av dom, men det av dom två som verkar passa min spelstil är helt klart Assassins Creed. Assassin Creed om du gillar att lönnmördafolk och sånt. Mass Effect...vad gör man på det?vet bara att det e nåt krig spel typ. vadå om du gillar att lönnmörda folk? AC är MYCKET mer än att bara lönnmörda det är ju bara en liten detalj :) Du har ju bestämt dig nu men jag skulle sagt assassins creed ( har klarat hela spelet så jag kan lite om det ) men mass effect verkar ju häftigt också. Jag ska kanske köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.