Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Jag har hört av min brosha att det kommer komma servers som man kommer bara kunna levla till lvl 60.

Och sedan vara level 80 servers också.

Är det sant att det kommer komma servers som man kan bara levla till lvl 60 på WOTLK?

Eller har han helt fel?

Ja, det var allt.

Tacksam för snabbt svar, men snälla kom med inga inlägg om ni inte är säker.

MVH INSIDE :)

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Hej! Jag har hört av min brosha att det kommer komma servers som man kommer bara kunna levla till lvl 60.

Och sedan vara level 80 servers också.

Är det sant att det kommer komma servers som man kan bara levla till lvl 60 på WOTLK?

Eller har han helt fel?

Ja, det var allt.

Tacksam för snabbt svar, men snälla kom med inga inlägg om ni inte är säker.

MVH INSIDE :)

Jag har också hört det från flera av mina kompisar som lirar eller har lirat wow och har också hört av andra att blizzard har en ide om såna servers men inte har bestämt sig om det ska komma såna server.

Så jag är inte helt säker om det kommer såna servers.

Redigerat av Aishmil
Skrivet

Skulle lätt spela på den då, nu suger det tycker jag! Typ 80% av alla 70s har full t5 för att dem pwnar i arena o.o ...

Förr så blev man tvungen att kämpa som en åsna för att få sig ett blått gear typ

Skrivet

Om dom skulle göra det är det för att de flesta tyckte det var skit roligt på 60 och saknar dem instancer, så därför kanske lvl 60 servers kommer.

Skrivet

Skulle lätt spela på den då, nu suger det tycker jag! Typ 80% av alla 70s har full t5 för att dem pwnar i arena o.o ...

Förr så blev man tvungen att kämpa som en åsna för att få sig ett blått gear typ

Men gladiator setten är värdelösa i PvE i flest fall. På level 60 va det lite för svårt att skaffa bra gear om man inte hadde en bra raid guild, För man kunna knappt crafta nånting. Men skulle vara ganska skoj att raida Naxx / BWL igen.

Skrivet

Men gladiator setten är värdelösa i PvE i flest fall. På level 60 va det lite för svårt att skaffa bra gear om man inte hadde en bra raid guild, För man kunna knappt crafta nånting. Men skulle vara ganska skoj att raida Naxx / BWL igen.

Men hur många spelar PvE these days? Typ hela outlands är tomt fast Sharrath är typ överfullt... PvP tar över hela wow ingen skaffar sitt gear genom PvE...
Skrivet

Men hur många spelar PvE these days? Typ hela outlands är tomt fast Sharrath är typ överfullt... PvP tar över hela wow ingen skaffar sitt gear genom PvE...

Dom flesta vill ju raida , fast dom hittar inga guilds och går till PvP. Men PvP blir ganska booring när man har sitt gladiator gear, vad ska man göra då? Hoppa runt i WSG? :>

Skrivet

Dom flesta vill ju raida , fast dom hittar inga guilds och går till PvP. Men PvP blir ganska booring när man har sitt gladiator gear, vad ska man göra då? Hoppa runt i WSG? :>

Det är ju iof roligt, men alla kommer säkert börja med twinks då... eller så hoppas man på lite PvE :)
Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

nej, dom kommer inte göra sånna realms.. bara en massa whiners som hittade på idén

Skrivet

Hur svårt är det och fatta? Varje dag kommer det 20 såna förslag i förslagsforumet i wow europe, Blizzard svarar alltid att de har långt ifrån planer att göra såna servrar. Glöm såna! Saknar ni lv60 instancerna, levla inte då och kör MC och ruttna där inne! Ingen tvingar er och levla!

• Skapa ny...