WASD Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Oj, ___, vilken grafik! 0_o Ahahaha! :lol: Men jag fick inte reda på vad level red innebar, för datorn lagga upp sig! :( Sen kom det en bilfilm i rutan istället... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 konstigt :wacko: men det är den sista leveln där man möter en triangel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jo, nu såg jag det! Men vad är de färgade kuberna som åker omkring förnått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Vad är detta för nåt???????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Det senaste spelet med den senaste grafiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 ♫♪♫didididii "CUBE"♫♪♫ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jo, nu såg jag det! Men vad är de färgade kuberna som åker omkring förnått?det är spelaren/du tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 9 December 2007 Rapport Dela Skrivet 9 December 2007 Jag måste ha det. Det kommer ju lugnt äga Crysis, HalfLife, etc, etc... Vad kostar det? Hahahha, det såg ju ut som något från en B-film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 10 December 2007 Rapport Dela Skrivet 10 December 2007 Ser kul ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Tänk er "CUBE ONLINE". Det ultimata MMORPG spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) COOLT!!! MÅSTE KÖPA! :D Nu har jag köppt det! Den fanns på Game för 249kr begagnat spel! JAG HAR KOMMIT TILL LEVEL RED!!! SPELET E SKIT KUL! :lol: Men kontrollerna var lite svåra i början för man styr med j frammåt och n vänster och m höger och mellanslag hoppa och k för att rulla år höger och h för att rulla år vänster! För er som inte förstår så dödar man fienden genom att rulla på den så att den sprängs, då kommer det massa gula pixlar det är super bra grafik! :cool: Kolla vinner lätt över konen! http://img403.imageshack.us/img403/6963/cubegamepv4.jpg Detta är inte "Cube", har bara gjort en bana i Hammer editor med röda väggar och två geometriska kroppar och tagit kort på dem i Garrysmod, sedan redigerade jag bilden. För att sedan få in den i fönstret så programmerade jag ett windows fönster i C++ och klistrade sedan in bilden i fönstret med GIMP. Redigerat 18 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.