Hoppa till innehåll

Hårdare Tag


Gäst mithrils

Rekommendera inlägg

rasister får ha lika många åsikter som andra, Men ja, Jag förstår. Men dem ska ju säga något spec för att dem ska få bann eller så.. Du borde igentligen få bann. (2 användare)

Redigerat av InTech
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst mithrils

rasister får ha lika många åsikter som andra, Men ja, Jag förstår. Men dem ska ju säga något spec för att dem ska få bann eller så.. Du borde igentligen få bann. (2 användare)

om du tror att jag är mithril så ta en pinne och stoppa den nånstans okej?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

rasister får ha lika många åsikter som andra, Men ja, Jag förstår. Men dem ska ju säga något spec för att dem ska få bann eller så.. Du borde igentligen få bann. (2 användare)

Ja alla får ha sina åsikter men det är ändå onödigt att skriva otrevliga saker bara för att man tycker så, och sedan är det oftast en regel på de flesta forum att man inte får skriva inlägg som kan räknas som påhopp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

seriöst blev helt förvirad när jag gick in på invandra forumet finns många rasister där borde inte admin och mods ta mer tag i de, direkt ipbann och avstängt?

Så du menar att rasister in borde få finnas här?

Vill du att dom ska bli bannade bara för att man är rasist? Jag ser inga fel i att vara rasist >;)

Dom har lika stor rätt att ha åsikter som du har, du hatar ju dom, dom hatar dig, problem?

Redigerat av Noiseless
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Denieru

seriöst blev helt förvirad när jag gick in på invandra forumet finns många rasister där borde inte admin och mods ta mer tag i de, direkt ipbann och avstängt?

Rasism måste tillåtas, till en viss del. Så länge inga påhopp och liknande förekommer borde det inte vara några problem. Fuska.se ska f*n i mig inte bli ännu en diktatur som inte tillåter folk att ha sina egna åsikter.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag under andra världskriget i Tyskland hade debatterat på något forum (om sådant hade funnits) om att jag varit emot nazism, hade det då varit rätt att alla mina trådar låstes och jag blev bannad från forumet? Det hade i vilket fall hänt med ganska stor sannolikhet...

Det finns ingen debatt där båda sidor är vinnare, för då är det ingen debatt längre. Om jag säger att PS3 suger så kränker jag förmodligen alla nöjda PS3-ägare i landet som läser det hela. Nu är ju inte rasism och PS3 samma sak, men jag menar bara att i alla debatter finns folk som tycker olika saker. Släpper vi bara fram den ena sidan kommer det bli ganska skumt.

Man måste t.ex. få tycka att Sverige släpper in för mycket invandrare, sålänge man inte går till angrepp mot de som tycker annorlunda, eller på något sätt är inne och cyklar på något som kan tolkas som hets mot folkgrupp. Gör man det ska det anmälas i vanlig ordning, så kollar någon upp det. Att t.ex. säga att "alla irakier borde utrotas" kan inte tolkas som något annat än lagbrott, vilket innebär antingen varning, avstängning, och eventuellt även anmälan till ISP.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag under andra världskriget i Tyskland hade debatterat på något forum (om sådant hade funnits) om att jag varit emot nazism, hade det då varit rätt att alla mina trådar låstes och jag blev bannad från forumet? Det hade i vilket fall hänt med ganska stor sannolikhet...

Det finns ingen debatt där båda sidor är vinnare, för då är det ingen debatt längre. Om jag säger att PS3 suger så kränker jag förmodligen alla nöjda PS3-ägare i landet som läser det hela. Nu är ju inte rasism och PS3 samma sak, men jag menar bara att i alla debatter finns folk som tycker olika saker. Släpper vi bara fram den ena sidan kommer det bli ganska skumt.

Man måste t.ex. få tycka att Sverige släpper in för mycket invandrare, sålänge man inte går till angrepp mot de som tycker annorlunda, eller på något sätt är inne och cyklar på något som kan tolkas som hets mot folkgrupp. Gör man det ska det anmälas i vanlig ordning, så kollar någon upp det. Att t.ex. säga att "alla irakier borde utrotas" kan inte tolkas som något annat än lagbrott, vilket innebär antingen varning, avstängning, och eventuellt även anmälan till ISP.

Kolla in i "invandra" tråden, Finns massa sånna inlägg där.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...