Farten Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Jag tycker Hajick ska bli bannad från Fuska!! Han har förstört en del av zelda forumet; läs mer om hans framfart på hans konstiga ämne i zelda forumet Jobb är nöje ... forumet är låst (som tur är) tycker ni att han ska bli bannad eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 bryr mej inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 jag tycker det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Borde du inte framföra detta på fuska.se forumet där dom har synpunkter? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Eller ta upp det med moderatorerna istället för att göra en tråd om det. Fast iochförsej är moderatorerna både sega och lama på detta forum, så jag kan förstå dig på det sättet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Eller ta upp det med moderatorerna istället för att göra en tråd om det. Fast iochförsej är moderatorerna både sega och lama på detta forum, så jag kan förstå dig på det sättet.HAHA :lol: sorgligt men sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Att han bli bannad? Inte för att han förföljer mig över internet, men att han förstör och ger löjliga kommentarer till alla som någonsin haft någon kontakt med mig! Det är i alla fall vad jag tycker han ska bli bannad för, men alla måste få en andra chans. Det tråkiga är väll att han förstör så många ämnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Att han bli bannad? Inte för att han förföljer mig över internet, men att han förstör och ger löjliga kommentarer till alla som någonsin haft någon kontakt med mig! Det är i alla fall vad jag tycker han ska bli bannad för, men alla måste få en andra chans. Det tråkiga är väll att han förstör så många ämnen!Men bara för att han följer efter dig så behöver han inte bli bannad :lol: Han tycker väll om dig, jag har inte sett han så mycket. Du får väll ta och prata med han. Och du säger att han förstör många ämnen, det är ju bara i zelda forumet, där finns det ju gott om spam trådar, så det skadar inte, men om han förstör trådarna så måste han ju antagligen spamma i dom så att en moderator stänger tråden, men sammtidigtt så blir han varnad för §1.11. Så snart så blir han ju ändå bannad. :lol: Redigerat 14 December 2007 av Noiseless Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
weed Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Jag tycker Hajick ska bli bannad från Fuska!! Han har förstört en del av zelda forumet; läs mer om hans framfart på hans konstiga ämne i zelda forumet Jobb är nöje ... forumet är låst (som tur är) tycker ni att han ska bli bannad eller inte? han ska bli avstängd :angry: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Att han bli bannad? Inte för att han förföljer mig över internet, men att han förstör och ger löjliga kommentarer till alla som någonsin haft någon kontakt med mig! Det är i alla fall vad jag tycker han ska bli bannad för, men alla måste få en andra chans. Det tråkiga är väll att han förstör så många ämnen!Men bara för att han följer efter dig så behöver han inte bli bannad :lol: Han tycker väll om dig, jag har inte sett han så mycket. Du får väll ta och prata med han. Och du säger att han förstör många ämnen, det är ju bara i zelda forumet, där finns det ju gott om spam trådar, så det skadar inte, men om han förstör trådarna så måste han ju antagligen spamma i dom så att en moderator stänger tråden, men sammtidigtt så blir han varnad för §1.11. Så snart så blir han ju ändå bannad. :lol: Konstigt sätt att visa att man tycker om någon. Han borde bli bannad, ja. Personer brukar bli bannade för mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Ett under att den här tråden har varit orörd i typ 10h... §1.11 - låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg