0014 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 du får suns song i den största gravstenen i Graveyard nära kakariko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 aa jag vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag tror du måste bli stor först och sen liten igen för att kunna möta honom. Om du inte ens har Sun's Song verkar det som om du inte kommit så långt. Ja, du ska spela Zelda's Lullaby vid graven högst upp på kyrkogården. Står du vid rätt gravsten? Det är kungafamiljens grav; det finns en inskription på. Tror du måste stå på Triforcesymbolen när du spelar. mmm..man ska alltid spela Zeldas lullaby på Triforcesymboler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Janaz Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vad gör man med kanin mössan :huh: har alldrig hört nåt om den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Ingeting tror jag eller så var det att det inte kommer up såna där skellet när man är liten pöjk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 50 rupies mer eller mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 man springer snabbare med den i majoras mask, men det funkar inte på oot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jo, ja märkte det också efter att jag råkat säga det till en hel del... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 :D otur.. man måste ju veta säkert först :) och kaninmössan ska du lämna till han som springer runt lon lon rahnch om det var det du menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det tycker jag är dåligt..asså att man inte ´kan springa snabbare med den i OOT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 man springer snabbare med den i majoras mask, men det funkar inte på oot. och hoppar dubbelt så långt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Det suger.. men man ska iallfall ge den till den galna mannen som springer runt Lon lon ranch hela tiden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg