Hoppa till innehåll

Grafikkort


Hurricane

Rekommendera inlägg

Ni som rekommenderar GTX borde tänka om. 8800 GT har lite sämre prestanda men är hälften så dyrt. Du borde lägga lite extra pengar till och köpa ett GT. Kostar 2000:- Alternativt köper du det lite sämre men också billigare HD Radeon 3870 eller lillebror 3850. Det är de bästa alternativen i dagsläget. Eller om du vill ha bättre prestanda köper du ett 8800 GTS 512 (Inte 320 eller 640) som är 1000:- dyrare än 8800 GT. Om du vill ha ytterligare prestanda blir 8800 GT i SLI, d.v.s. dubbla kort, som går på lite över 4000:- Lycka till!

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har X600 som också funkar bra, men om du inte vill lägga ut för mycket på ett grafikkort rekommenderar jag 8600gt, finns för strax över 1000kr, men kolla först om du har PCI-E och hur mycket Watt ditt nätaggregat har

HD Radeon 3850/3870 skulle jag hellre lägga lite extra på i så fall. Hur mycket watt ett nätaggregat har är ofta inte det som visar hur bra det är.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...