Arcanum Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nu har jag äntligen skaffat en Gamecube, å jag fick den för endast 499:- (!) det enda spelet jag har är Zelda Collectors edition, å de e ente så himla kul... vilket spel blir bra som första-spel? kanske Mario Sunshine? ps. var hittar man minneskort billigast? :huh: ds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag tycker du ska köpa det riktiga spelet till GC ( som alla har ), det är super smash bros melee, Jag har haft spelet i 7 månader och jag har inte tröttnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 (redigerat) super smash bros meele har haft det 1 och et halft år (tror jag) inte trötnat men på mina andra 13 styck game cube spel är sådär roliga ps:super smash var mitt första spel Redigerat 15 April 2004 av sotansson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 super mario sunshine är faktiskt skitkul...det är ett bra nybörjarspel...sen kan du ju som de andra sagt köpa SSBM eftersom det är riktigt underhållande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 hhhhhmmm.... Om du vill ha ett långt spel so tar lång tid och klara om du inte sitter framför GC:et dyngen funt förstås.. ska du köpa Phantasy Star ONline Episode 1&2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Minneskort kan du köpa billigt på elgiganten och så ska du köpa MKDD, SSBM eller Metroid prime. Köp inte Sunshine bara. det är kul i början men när du har klarat det så är det inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 hm.. zelda ww är kul :D och jag tycker att mario kart dubble dash är kul också :D ;) men smaken är som baken ;) delad i 2 delar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Ja, TWW är också kul men det liknar inte alls det gamla, varken med gubbar eller items. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Starfox kanske? :huh: jag tänkte skaffa Mariokart lite senare, när det har sänkts lite i priset. SSBM, då e det väl roligare å va fler spelare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Jag tycker du ska köpa Metroid prime Det är ett av världens bästa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Mario Kart Double Dash? SSBM,TWW,MP.den är bra första spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Super smash bros melee e bra som första spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg