Sandflygaren Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Tycker inte ni att man kanske kunde ändra designen här på fuska.se nu när det är jul och så. Jag menar, vi har ju haft den här ganska länge, bara tillfälligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Tycker inte ni att man kanske kunde ändra designen här på fuska.se nu när det är jul och så. Jag menar, vi har ju haft den här ganska länge, bara tillfälligt?Vi har inte haft detta tema länge =/Men det skulle inte skada med lite mer jul grejer i temat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Tycker inte ni att man kanske kunde ändra designen här på fuska.se nu när det är jul och så. Jag menar, vi har ju haft den här ganska länge, bara tillfälligt? Det tar en hel del resurser och tid att göra en ny design. Och jag tycker inte att det är nödvändigt heller med att lägga in en hel design bara för t.ex. jul, påsk och vilka andra högtider det nu gäller. Och sedan har fuska.se just fått fått sin logotyp anpassat till jultema, vilket ger tillräckligt med julstämning enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Att lägga in en helt ny design på fuska tycker jag värkar onödigt. Vissa skyltar på forumet skulle dock kunnas julas till lite, ser att loggon har fått ett nytt utseende. Men ett helt forum, det är bara onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Lägga till några snöflingor på maintitle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 "Bakgrunden" kan man nog fixa rätt lätt iof... jag syftar på det gråblåa på sidan av forumet. Kolla wow-europe.com för att se vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tycker inte ni att man kanske kunde ändra designen här på fuska.se nu när det är jul och så. Jag menar, vi har ju haft den här ganska länge, bara tillfälligt?Nej, det kan tröga ner sidan. Fuska.se är inte till för att man ska glo på något utseende hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.