Median Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Hej alla! Har nu börjat fundera på att köpa the Orange box, men är det värt det? Jag, själv.. är mest intresserad i Team Fortress 2 då jag aldrig spelat nåt "riktigt" Half-Life spel. Men tycker ni att jag ska köpa det? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Hej alla! Har nu börjat fundera på att köpa the Orange box, men är det värt det? Jag, själv.. är mest intresserad i Team Fortress 2 då jag aldrig spelat nåt "riktigt" Half-Life spel. Men tycker ni att jag ska köpa det? ^^ Alla gånger värt det. Alla spelen som finns med är riktiga höjdarspel, särskilt Team Fortress 2. Portal är också grymt, dock lite väl kort. :( Har inte ens spelat Half-Life spelen, de andra spelen har varit så underhållande att det inte funnits tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Hej alla! Har nu börjat fundera på att köpa the Orange box, men är det värt det? Jag, själv.. är mest intresserad i Team Fortress 2 då jag aldrig spelat nåt "riktigt" Half-Life spel. Men tycker ni att jag ska köpa det? ^^ Alla gånger värt det. Alla spelen som finns med är riktiga höjdarspel, särskilt Team Fortress 2. Portal är också grymt, dock lite väl kort. :( Har inte ens spelat Half-Life spelen, de andra spelen har varit så underhållande att det inte funnits tid. Fort svar :o Men jag kan väl ta en runda till GAME efter jul och köpa det ^^ Redigerat 20 December 2007 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Blev måttligt besviken på Half-Life 2 då alla säger att det är ett av världens bästa spel. Själv tycker jag det är värt 7/10 och jag tänker sälja Orange Box så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Half-Life 2 är underbart. Dock får man tänka till att det har något år på nacken nu. Orange Box är ett självklart köp dock. Har faktiskt inte ens hunnit testa Portal, men Team Fortress 2 och Half-Life 2 + Episode 1 & 2 gör det helt klart värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Bara hög klass spel. en gamer får absolut inte missa orange box. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Äh, drar till El-Giganten på Onsdag och köper det om det finns kvar. Fick några pengar i julklapp ._. Redigerat 25 December 2007 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag har oxå funderat på att köpa det men undrar om det e FPS spel alltihop i the orange box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Såklart det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag har oxå funderat på att köpa det men undrar om det e FPS spel alltihop i the orange box Ja, men det är ju inte direkt "vanliga" FPS spel, som man brukar tänka på som t.ex. CS, BF m.m. Åtminstone inte Portal och Team Fortress 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Portal är skitskoj i en timme...... HL Episode 2 i två, kanske tre timmar. TF2 är väl det enda som man kan hålla på och spela ett tag då det är MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 köper det nog på rean //µ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.