Hoppa till innehåll

Julbetyg


Matski
 Dela

Rekommendera inlägg

9 MVG 6 VG och 2 G

 

Min G beror nog på att i musiken så kunde jag inget om noter och ackorder, det var bara de som spelade ett instrument i min klass som fick VG och i Tekniken så har jag och några till suttit med ett dataspel till en tävling (Future city) mer än halva terminen vilket gjort att vi inte kunnat arbeta så mycket i det ämnet, dessutom har vi inte haft något prov heller >.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag har inte fått betyg eftersom jag går i sjuan, men jag börjar bli jävligt less på en kille jag känner som hela tiden går omkring och säger att han hatar sina lärare eftersom de "bara" ger honom vg -.-

Sånna människor avskyr jag men jag, säg åt han att hålla käften.

 

jag gör det, och det funkar ibland :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

9 MVG 6 VG och 2 G

 

Min G beror nog på att i musiken så kunde jag inget om noter och ackorder, det var bara de som spelade ett instrument i min klass som fick VG och i Tekniken så har jag och några till suttit med ett dataspel till en tävling (Future city) mer än halva terminen vilket gjort att vi inte kunnat arbeta så mycket i det ämnet, dessutom har vi inte haft något prov heller >.<

:blink: 9 mvgn? Jag var stolt förra terminen när jag fick typ 4 mvg och resten vg. Nu i jul fick jag tre vg och sex G :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

10 G, 5 VG och ett IG (Teknik). Alla i klassen fick IG i Teknik för att läraren var tvungen att sätta betyg på ett arbete som de visste att vi inte skulle bli klara med förrän till detta året (2008). Så det var väntat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns säkert redan en tråd som har detta ämne, men jag orkade inte leta upp ett sådant.

I alla fall, hur gick denna terminen för er? :)

 

Mig gick det asbra för, fick 7 MVG, 9 VG och 1 G, jag går i 9an.

 

MVG i Engelska, Svenska, Teknik, Kemi, Fysik, Religion och Slöjd.

G var i Bild, jag hatar verkligen bild då jag är värdelös på det. :P

 

Undrar förresten, hur får man betyg på Gymnasiet?.

det är olika för olika skolor, på mitt gymnasium (rudbeck i sollentuna) så har vi sk. periodschema med olika ämnen olilka perioder och får betyg alteftersom att kursena e slut så vi får inget terminbetyg. så hitills har bara ett VG för det är det enda ämne jag fått ett betyg i...

 

men jag känner en åtta som fick 6 MVG 10 VG och 1 G....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...