HaSsE93 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 hej nu har jag fått mitt G15 i julklapp men har en fråga, hur sätter man på så man ser stats i LCD skärmen på tangentbordet så man ser sina stats i WoW. svara tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Hade det inte varit lättare att titta i instruktionsboken istället? Finns antagligen mycket mer information där än vi kan ge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Hade det inte varit lättare att titta i instruktionsboken istället? Finns antagligen mycket mer information där än vi kan ge. säg jag slängde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Hade det inte varit lättare att titta i instruktionsboken istället? Finns antagligen mycket mer information där än vi kan ge. säg jag slängde den söt huvve! Titta på logitechs hemsida om g15 de borde finnas en pdf fil innehållandes hela instruktionsboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 hm, när jag fixa drivrutins efter den var klar så kom de upp options på tex WoW, Ventrilo och någon mer. man kunde markera anntar att de är det. ps Fick också g15 i julkapp :D funkar najsigt asså. :rolleyes: dubbel ps: fick läcker mus, hörlurar och en frostatglas matta och nytt graphic card så nu känner jag mig så pimp B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 asså jag fick ingen skiva!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 hahaahahaaa, sry men jag hade faktist samma problem (fick g15 idag ja med) och det visade säg vara simpelt.. du ska öppna lådan som tangentbordet va i helt, så där finns den :D om du fick ett begangnat g15 så finns det väl inget att göra vad jag vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Du måste installera programmet från skivan som följer med när du köper tangentbordet. när du har installerat programmet ska du ha fått (om du har installerat det korrekt) ett program som ligger i "tray" varje gång du startar datorn. dubbelklicka och där ska du kunna söka efter installerade spel, och dessutom lägga till dina egna macros i extratangenterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Programmet ifråga som för övrigt heter Set Point finns att ladda ner från http://www.logitech.se/ Redigerat 24 December 2007 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) vilken slump jag fick också g15 :D men jag tror jag ska byta till den utan display (G11 tror jag det var). var kan jag se vilka fördelar man får med displayen? om det bara är vem som pratar i vent och stats i wow så ska jag byta till en billigare. Redigerat 24 December 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 btw inte begagnat , ska sticka till onoff o klaga tror jag Programmet ifråga som för övrigt heter Set Point finns att ladda ner från http://www.logitech.se/ tack du har hjälpt mig tusen tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Logitech skickar inte med cd-skivor till sina möss/tangentbord längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.