Hoppa till innehåll

Mitt G15 Tangentbord


HaSsE93

Rekommendera inlägg

Hade det inte varit lättare att titta i instruktionsboken istället? Finns antagligen mycket mer information där än vi kan ge.

 

säg jag slängde den

 

söt huvve! Titta på logitechs hemsida om g15 de borde finnas en pdf fil innehållandes hela instruktionsboken.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm, när jag fixa drivrutins efter den var klar så kom de upp options på tex WoW, Ventrilo och någon mer. man kunde markera anntar att de är det.

ps Fick också g15 i julkapp :D

funkar najsigt asså. :rolleyes:

 

dubbel ps: fick läcker mus, hörlurar och en frostatglas matta och nytt graphic card så nu känner jag mig så pimp B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste installera programmet från skivan som följer med när du köper tangentbordet. när du har installerat programmet ska du ha fått (om du har installerat det korrekt) ett program som ligger i "tray" varje gång du startar datorn. dubbelklicka och där ska du kunna söka efter installerade spel, och dessutom lägga till dina egna macros i extratangenterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken slump jag fick också g15 :D men jag tror jag ska byta till den utan display (G11 tror jag det var). var kan jag se vilka fördelar man får med displayen? om det bara är vem som pratar i vent och stats i wow så ska jag byta till en billigare.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...