Hoppa till innehåll

Assasins Creed


Paper Mario
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...

för de första, efter eftertexten kan man välja memory och då kan man återuppleva att döda "bossarna".

Och jag har hört av en del att uppföljaren kommer, och det ska heta "Rise of Altair", (kan inte bevisa, eller på nåt sätt lova att det stämmer).

Det bör komma, och jag är nyfiken på slutet, alltså

vem som hade skrivit alla dom där grejerna på vägarna, och golvet. De verkar som en assassins eftersom man måste ha "eagel vison" för att se det, och hur fick man de, får han altairs typ förmåger, nja bara dåliga teorier,

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jag tror faktist han fick altairs förmåger! Och ju mer han är inuti " the anamus " ( eller hur det nu stavas ) ... ju fler av Altairs förmåger får han . Han och Altair blir nästan 1 person tillslut på något sätt.

 

 

Grymt spel hursomhelst, kan inte vänta på uppföljaren för länge för då dör jag. Hoppas de fixar till några av spelets svaga sidor till 2an. Och vi får mer svar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...