Paper Mario Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har nu klarat ut spelet, men det måste ju komma en uppföljare eller hur ? För det tar ju inte riktigt slut... eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 ja har inte klarat ut de, men säg inget de blir inte kul då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har inte heller klarat det än, just nu spelar jag Ratchet and Clank: Tools of Destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Haha okej , jag har gjort lite efterforskning på spelets slut och vidare.. har fått några svar så när ni klarat ut det får ni gärna komma med åsikter och kommentarer om eventuella fortsättningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Det borde komma... För att slutet var lite suddigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Självklart kommer det fortsättning. Det är en "triologi" eller nåt Allt det där med att dom där lönnmördarna försökte rädda "altair" Liksom det kommer nog komma assassins creed II och III Alltså 2 spel till, gissar jag på ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 De ska jag köpa då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 håller med de suger att man inte kan fortsätta och döda bara synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 för de första, efter eftertexten kan man välja memory och då kan man återuppleva att döda "bossarna". Och jag har hört av en del att uppföljaren kommer, och det ska heta "Rise of Altair", (kan inte bevisa, eller på nåt sätt lova att det stämmer). Det bör komma, och jag är nyfiken på slutet, alltså vem som hade skrivit alla dom där grejerna på vägarna, och golvet. De verkar som en assassins eftersom man måste ha "eagel vison" för att se det, och hur fick man de, får han altairs typ förmåger, nja bara dåliga teorier, ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 26 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2008 Det borde komma... För att slutet var lite suddigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 15 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2008 Jag tror faktist han fick altairs förmåger! Och ju mer han är inuti " the anamus " ( eller hur det nu stavas ) ... ju fler av Altairs förmåger får han . Han och Altair blir nästan 1 person tillslut på något sätt. Grymt spel hursomhelst, kan inte vänta på uppföljaren för länge för då dör jag. Hoppas de fixar till några av spelets svaga sidor till 2an. Och vi får mer svar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xploder Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Jag har hört att spelet kanske kommer i november... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.