Hoppa till innehåll

Tribelwars


reminell

Rekommendera inlägg

Man måste bygga en akademi. Smedja 20, Huvudbyggnad 20, Marknad 10 behövs. Gör ej misstaget att sattsa direkt på att skaffa en adelsman

 

Man måste köpa ett guld mynt för att få den första adelsmannen. Sedan den andra för man köpa 2 st guldmynt den tredje 3 guldmynt osv.

 

En adelsman kostar 50K(50.000) av alla resurser och tar 100 i farmen.

 

Så hoppas du förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste bygga en akademi. Smedja 20, Huvudbyggnad 20, Marknad 10 behövs. Gör ej misstaget att sattsa direkt på att skaffa en adelsman

 

Man måste köpa ett guld mynt för att få den första adelsmannen. Sedan den andra för man köpa 2 st guldmynt den tredje 3 guldmynt osv.

 

En adelsman kostar 50K(50.000) av alla resurser och tar 100 i farmen.

 

Så hoppas du förstår.

vad kostar ett guldmynt och hur får man det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste bygga en akademi. Smedja 20, Huvudbyggnad 20, Marknad 10 behövs. Gör ej misstaget att sattsa direkt på att skaffa en adelsman

 

Man måste köpa ett guld mynt för att få den första adelsmannen. Sedan den andra för man köpa 2 st guldmynt den tredje 3 guldmynt osv.

 

En adelsman kostar 50K(50.000) av alla resurser och tar 100 i farmen.

 

Så hoppas du förstår.

vad kostar ett guldmynt och hur får man det?

 

tack men hur skaffar man en adelsman ps förlåt viste inte vad det va(nybörjare) :P ps igen :) vet ni ett bra sett att få mer poeng (lite fel stavat) :)

 

vad borde jag börja att uppgradera (MiN by) på bilden!

by.bmp

Redigerat av reminell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste bygga en akademi. Smedja 20, Huvudbyggnad 20, Marknad 10 behövs. Gör ej misstaget att sattsa direkt på att skaffa en adelsman

 

Man måste köpa ett guld mynt för att få den första adelsmannen. Sedan den andra för man köpa 2 st guldmynt den tredje 3 guldmynt osv.

 

En adelsman kostar 50K(50.000) av alla resurser och tar 100 i farmen.

 

Så hoppas du förstår.

 

vad kostar ett guldmynt och hur får man det?

 

tack men hur skaffar man en adelsman ps förlåt viste inte vad det va(nybörjare) :P ps igen :) vet ni ett bra sett att få mer poeng (lite fel stavat) :)

 

vad borde jag börja att uppgradera (MiN by) på bilden!

 

Jag ser att du är nybörjare. Så satsar du direkt på en adelsman så lär du få strategiska problem senare i spelet. Men men. Det du ska uppgradera är ju helt upp till dig beroende på vad du behöver. Behöver du soldater så är det bara att uppgradera baracken och skaffa spjutmän och svärdmän därifrån. Behöver du spioner eller lätt/tung kavaleri så är det en stall som du ska skaffa. Men som sagt, allt är upp till dig.

 

Sedan om du vill ha mera poäng så är det bara att uppgradera dina byggnader i nivåer, då kommer dina poäng också att öka från någon minut upp till flera timmar efter det att du har uppgraderat klart en byggnad.

 

Och hur du skaffar adelsmän har IroN redan gett en perfekt svar på:

 

Man måste bygga en akademi. Smedja 20, Huvudbyggnad 20, Marknad 10 behövs. Gör ej misstaget att sattsa direkt på att skaffa en adelsman

 

Man måste köpa ett guld mynt för att få den första adelsmannen. Sedan den andra för man köpa 2 st guldmynt den tredje 3 guldmynt osv.

 

En adelsman kostar 50K(50.000) av alla resurser och tar 100 i farmen.

 

Så hoppas du förstår.

Behöver du mera hjälp så har Tribal Wars redan en komplett guide på alla byggnader, samt soldater och hur man får tag i dessa. Guiden hittar du på: http://sv3.tribalwars.se/help.php

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en sak undrar jag bara vad är helg 4 och hur kommer man in i den?? :huh:

Helg 4 är en såkallad "Speed World", alltså allt går snabbare än vanligt. Du kommer bara in i den om du har premium poäng tillgänglig. Du kan köpa premium poäng via telefonsamtal, paypal eller sms.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...