Fruktnystan Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 jag ska inte avslöja för mycket, men den andra du nämner, Om han skulle vara mod. Så skulle jag inte vara på fuska. av 2 anledningar 1 vet ni kanske 2. ban på direkten.. Iaf för mig Då får vi väl hoppas att han blir mod, då. Nu var jag elak, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 gratz vilda vargen, röd och naffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Nu vet jag ju inte vilka dessa 3 personer är, men det finns säkert goda skäl till att alla valdes som moderatorer. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag vill också bli vald till en moderator :( Iaf, Grattis Röd, Vildvarg och Nafrali ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Bra med nytt folk, man blir liksom inte lika hypad på moderatorjobbet efter att ha varit det i några månader så det behöver bytas ut folk för att de ska kunna funka ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Skulle det finnas någon chans att jag blir en moderator? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Chans finns det för alla, men nu lär det dröja ett tag innan det tillsätts fler såvida inte antalet användare på fuska exploderar eller liknande. För att bli moderator så gäller det att sköta sig och skriva vettiga inlägg. Sedan är det alltid en bonus om man har varit medlem ett bra tag så man känner till forumet och dess regler bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ngn annan kanske har dratt upp det, men blev Selene erbjuden mod platsen? :P Kanske har fel på användarnamnet, hon med lååååååånga inlägg i debatt forumet menar jag iaf :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Grattis till all tre! Redigerat 29 December 2007 av Dretskit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Grattis alla tre nya moderatorer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Grattis till de nya moderatorerna Redigerat 29 December 2007 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Enligt mig så har de här tre nya Moderatorerna utmärkt sig efter beteende, ordval och självklart efter förståelsen här på Fuska. Så Wildwolf, Red och Nafrali: Grattis! Ni är verkligen förtjänta av att ha en större kontroll här på Fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.