Hoppa till innehåll

Köpa Ps3


purjo

Rekommendera inlägg

Hallå!

Nu är det så att jag och min broder har fått lite cash i julklapp, och då har vi bestämmt oss för att köpa ett PS3, jag har kolla lite runt och så efter priser. Och till min fasa har jag upptäckt att PS3:an med 60Gb hårddisk i princip inte finns kvar!

Hittade det bara på två ställen, och där var priserna alldeles för höga! Och då undrar jag om de har slutat sälja PS3 60Gb?

Isåfall så undrar jag om man på något sätt kan spela PS2-spel på PS3 med 40Gb?

 

Tack i förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

De har slutat tillverka 60 gig i Europa och man kan inte spela ps2 spel på 40 gigarn.

:/

 

men det finns kvar. Kan du inte leta på lite andra hemsidor?

 

Sökte på pricerunner, där fanns det som sagt två sidor, har även googlet lite, men inte hittat något vettigt, och begagnat vill jag helst inte köpa. Så det får nog bli en 40Gb och behålla PS2an..

 

tack för svaren!

 

 

[EDIT] Googlat en del till nu och hittat 60Gb på några sidor. Men då är frågan om det verkligen är värt att lägga ut 1000:- för att kunna spela PS2 och PS1 spel på konsollen. + Att man då inte får med någon extra handkontroll eller några spel/filmer?

Redigerat av MightyMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=99581

 

gameshop är väl rätt säkert, eller?

Om du vill ha / har några roliga spel så är det lätt värt att lägga ut 1000 spänn

 

Ej i lager på gameshop :/

 

Men det får nog bli aå att man behåller PS2an och köper PS3 ändå..

 

 

Hmm, kom på en ang. Guitar Hero, går det att använda samma Gitarr för PS3 som man använder till PS2?

Redigerat av MightyMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Nej, Det blir billigare. Men frakten kanske gör så att den blir dyr då..

 

 

- Du kan inte spela svenska blu-ray filmer på den.

Det är väl några andra saker, som jag inte vet om än..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...