Gäst Krook Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 hej, jag undrar om det finns ett program så man kan ladda ner videos man ser på ex. youtube eller google videos, jag har sett en liknande sån här tråd för nån månad sen men vet inte vars den är och den fanns inte på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) hej, jag undrar om det finns ett program så man kan ladda ner videos man ser på ex. youtube eller google videos, jag har sett en liknande sån här tråd för nån månad sen men vet inte vars den är och den fanns inte på det här forumet.Du kan lätt ladda hem video från streamingsidor via olika tjänster som finns på internet, t.ex. keepvid.com Se bara till att spara i .flv-format och att du spelar upp filmerna i VLC (eller i Windows Media Player eller annan spelare om du har rätt codec). Redigerat 28 December 2007 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Det programet var bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 finns ett program som heter orbit downloader. Googla på det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Sök eller kolla om det finns ett liknande tråd innan du postar, http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=96550&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Om du är ute efter nåt bra program då ska du INTE ladda hem (Ares) skit mycket virus där det programet förstörde mammas dator! Men (LimeWire) är bra! Tips: Sök igenom det du laddat hem så att du inte får virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Om du är ute efter nåt bra program då ska du INTE ladda hem (Ares) skit mycket virus där det programet förstörde mammas dator! Men (LimeWire) är bra! Tips: Sök igenom det du laddat hem så att du inte får virus! Minst lika mycket virus på LimeWire :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 http://www.google.com/search?client=firefo...G=Google+Search Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Skaffa Youtube Downloader. Det finns en converter i programmet också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 lr dvdvideosoft.com har en hel hög med converters som tex. youtube till video, till mp3, till iPod format, mobil många olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 http://mediaconverter.org/index.php Snabbaste sättet enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 KeepVid är min favorit, onödigt att ladda ner massa program, KeepVid är väldigt populärt, rekomenderar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.