Gäst newnameguy Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) En pojke(12år) verkar ha klarat sig undan levande från en älg, tack vare WoW. Men iallafall så är han beroende 5k2! Grattis till överlevnaden iallafall. Men det är bara din lvl 30 som har räddat dig! http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2409&a=722615 Redigerat 29 December 2007 av TheExecutor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Läste det för några veckor sedan. Och det var tur att han överlevde det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ännu en anledning till att vara hunter! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 eh...han använde feign death? xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nej j*vlar, en älg kommer.. ja! Vid lvl 30 får man feign death. *Tar fram spegel och kollar vid sifran bredvid för att se lvl* f*n också, nu måste jag dö.. jag är 29. Palla.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ok det där är ju lite.. tur, men nog f*n tror jag han hade lekt död ändå, men att han börja tänka på feign death var bara en... reaktion av hjärnan på vad han gör, men som morfar säger, ser man en älg ska man bara dra ner byxorna, f*n lita på han ! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Haha, visa sidan för sina föräldrar så blir det många gratis månader ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Har läst den här nu, men vad säger att han är beroende? Annars så var det en jädrans tur att det lyckades, för annars kunde han nog ha blivit ihjälstampad när han låg där nere på marken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Det är ju lite komiskt... :) Ännu en bra anledning att spela wow :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Alla vet ju att det e så man ska göra om man möter en björn, då e det väll naturligt att man gör det mot en älg också, sen om killen e WoW nörd eller inte spelar ingen roll. No creds till WoW bara creds till allmän information. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Nu vet jag vad jag ska göra om jag blir anfallen av en älg eller nåt, tror jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 om ja vore han som blev attackerad så skulle ja först sheepa älgen sen skulle dra en pyro å sen pom pyro -_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg