Hoppa till innehåll

Bästa Dator Spel Ni Spelat!


sera_97
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

1, World Of Warcraft: Spelet är enligt mig oslagbart. Den kom, drog med sig miljontals spelare, och har änn inte gått. Grafiken ger jag 7/10, allt ser bra ut på håll, men nära så blir det lite väl äckligt.

2. Counter-Strike Source: Klassiker, gillar dock 1.6 bättre men jag är så grafik kåt.

Redigerat av paw
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv gillar jag flyff och Rapplez. ni kan ladda ner dom på gpotato.com bara så ni vet DOM ÄGER.

 

men FLYFF ÄR MYCKET BÄTTRE I GRAFIK:::::.........:::::...:::::...:::::...........................................................

.........blabla

 

OCH ALLT ANNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Det bästa spelet nydligen är ju Crysis, det innerhåller så mycket och har istortsätt allt man behöver om inte mer.

Då pratar jag om sandbox2 indelat.

Annars kan man inte motstå hur roligt det var att köra cs 1.6 med 5 polare och snacka i ventrilo på samma gång.

Så Crysis och Cs, fast då blir det endå Crysis eftersom den ger mer och man får mera utav det, och enligt mig ger en stark spelkänsla, och erfarenhet man som spelare måste erfara.

 

 

Vart hittade du storyn i Crysis nånstans? har letat överallt: under sängen, i spelet, bakom hörnsoffan... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...