TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Varför har du gjort så många inlägg? OnTopic: Call of Duty 4: Modern Warfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 (redigerat) 1, World Of Warcraft: Spelet är enligt mig oslagbart. Den kom, drog med sig miljontals spelare, och har änn inte gått. Grafiken ger jag 7/10, allt ser bra ut på håll, men nära så blir det lite väl äckligt. 2. Counter-Strike Source: Klassiker, gillar dock 1.6 bättre men jag är så grafik kåt. Redigerat 30 December 2007 av paw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ndsaren Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 själv gillar jag flyff och Rapplez. ni kan ladda ner dom på gpotato.com bara så ni vet DOM ÄGER. men FLYFF ÄR MYCKET BÄTTRE I GRAFIK:::::.........:::::...:::::...:::::........................................................... .........blabla OCH ALLT ANNAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Det är lungt Shrek 2. 6/10 i grafik och övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Crysis! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Half Life 2 & Portal CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ja.. har ju många favoriter, har ju spelar wow en lång tid men kan ej säga dt är mer än, livsdödande spelorganismisk sjukdom ja inte kan bli av med men.. KoToR 1,2 lätt bäst FABLE - älskar d., o sen 2 oldies, Hogs Of War. och Team budies, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Portal är absolut det roligaste spelet jag någonsin kört, kanske inte så långt men sjukt kul! Annars är nog GTA San Andreas på andra plats, sjukt kul, kört SP sedan det kom ut och har fortfarande inte tröttnat på att åka runt i städerna. MP funkar också men SP är bättre enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoWJohan Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 WoW och Cs och det allra bästa är Garrysmod :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Det bästa spelet nydligen är ju Crysis, det innerhåller så mycket och har istortsätt allt man behöver om inte mer. Då pratar jag om sandbox2 indelat. Annars kan man inte motstå hur roligt det var att köra cs 1.6 med 5 polare och snacka i ventrilo på samma gång. Så Crysis och Cs, fast då blir det endå Crysis eftersom den ger mer och man får mera utav det, och enligt mig ger en stark spelkänsla, och erfarenhet man som spelare måste erfara. Vart hittade du storyn i Crysis nånstans? har letat överallt: under sängen, i spelet, bakom hörnsoffan... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Star Wars: Galaxies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soad_token Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Mitt favorit spel är The Settlers III Det är ett gamalt strategi spel, som har taskig grafik (med dagens standard), men den bästa känslan någonsin. Soad_token Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.