Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja har fastnat där man är inne i kommandobryggan på flyg fartyget. Jag fattar inte hur man ska ta sig ut. Har testat att slå på dörren men det hjälps inte. Någon som vet vad man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja har fastnat där man är inne i kommandobryggan på flyg fartyget. Jag fattar inte hur man ska ta sig ut. Har testat att slå på dörren men det hjälps inte. Någon som vet vad man ska göra? Ta på STYRKA sen slår du upp dörren med händerna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Aha. Tack! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde08 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 måste man inte ha as bra grafik :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Nej man kan köra på lågt också. Men jag ska snart få tag på ett GeForce 8800... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde08 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 klarar 8800gt 512 Crysis :kung: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredde08 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 med bästa g rafik ????? :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 10 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2008 Självklart kan man köra Crysis på bästa när man har ett 8800 GT! Det är bland dom bästa korten som finns ;) Min dröm är att köpa ett 8800 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
magnus_the_gamer Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Inte en chans att du kan köra crysis med 8800 gt. jag har en alienware med två 8800 ultra och inte ens jag klarar att maxa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 testa att Patcha crysis, + att kolla drivrutiner till grafikkortet. Överklocka grafikkorten om itne det funkar. RivaTuner är ett bra program för sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Inte en chans att du kan köra crysis med 8800 gt. jag har en alienware med två 8800 ultra och inte ens jag klarar att maxa spelet Hahaha, jag kör Veryhigh (det valde till och med Spelet själv), och det laggar inte. så du måste ha gjort eller är nåt fel, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.