Hurricane Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 jag kan nog hänga med :D det skulle vara bäst utan bakgrundsmusik tycker jag, för att det blir bara laggigt för vissa datorer (inte min förståss men andra :visslar: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Fin sida, loggon kan dock förbättras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Musikcommunity som i musik man lyssnar på eller musik som man spelar själv? Eller både och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Musikcommunity som i musik man lyssnar på eller musik som man spelar själv? Eller både och? Främst för musik man lyssnar på, tror jag iaf. Men det kan nog bli både och om det finns önskemål om det. Firecracker har fått en varning, så om det är något ni undrar får ni skicka PM antingen här eller på musiko! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Lätt på :) men ingen bakgrundsmusik o: dt är 1. skrämmande om man glömt sänka volymen 2. förstör min musik ja lyssnar på T_T Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Precis som killen ovan säger. Det förstör ens egen musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Fick en spontan idé precis: Det vore trevligt om man visste vad alla från fuska som reggat sig på musiko heter :) (vissa har jag faktiskt räknat ut helt själv (A)) :P Iaf så heter jag Lovehatehero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Fick en spontan idé precis: Det vore trevligt om man visste vad alla från fuska som reggat sig på musiko heter :) (vissa har jag faktiskt räknat ut helt själv (A)) :P Iaf så heter jag Lovehatehero Jasså, det är du din lille rackare! ;D Eftersom länken har blivit borttagen så får ni väl skicka PM om ni är intresserade, Firecracker, InTech och jag, är admin/mods på sidan. Så fråga om det är något ;D BTW, Megaklumpen på musiko ;) Redigerat 2 Januari 2008 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.