Shaddy Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Kollar inte så mycket på anime men SunEspions julbrudar leder hittills =P Enda animen jag tittar på just nu är faktikst fma med Ed och Alphonse x) Kanske för att dom står i bh och trosor? Med bröst större än i serierna och tveksamma kroppar? Kan ha nåt med det att göra ja... Citera
Drottar3n Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Yamanaka Ino, Haruno Sakura eller Mitarashi Anko xD Alla naruto Citera
MonkeyPants Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) tycker nog Haruno Sakura från Naruto Redigerat 4 Januari 2008 av Shoulder Citera
oddy Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Skrivet 4 Januari 2008 Sakura är överskattad. Hon är inte så fin egentligen. Själv gillar jag riku o risa harada i dn angel. Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Man får väl skriva killar fast man är kille, va? Inte på ett homosexuellt sätt, då.<_< Isåfall säger jag Deidara från Naruto. Oslagbar look och stil, hm. Redigerat 5 Januari 2008 av Famine Citera
Njugen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Man får väl skriva killar fast man är kille, va? Inte på ett homosexuellt sätt, då.<_< Isåfall säger jag Deidara från Naruto. Oslagbar look och stil, hm. Vill du inte säga att han är snygg/söt så får du väl säga att han är cool. :P Annars är Nyuu (se bifogad bild) från Elfen Lied helt oslagbar. Citera
Agito Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Skrivet 5 Januari 2008 Har 3 :| Nyu i Elfen, Primula i shuffle, eller Misa i Death note, :) kawwaaaiiii <3 (I naruto Tenten<3) Citera
wildwolf Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Massa Naruto ._. Personligen tycker jag av killar: Train Heartnet (black cat), Coud Von Giruet (Elemental Gerade), Kyo (Fruit basket), Sasuke (SDK), Akira (SDK), Shinrei (SDK), Akito/Agito (Air Gear),Kazu (Air Gear) och Allen Walker (D.grey-Man). Tjejer: Sakura (Tsubasa), Hinamori (Bleach), Riku Harada (DN Angel). Oj, det blev ganska många det där xD Jag kan inte lägga upp bild på alla så det blir bara namn (: Citera
Median Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Just det, Riku och Sakura (Från Tsubasa Chronicle) får man inte glömma O.o Citera
reggin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 http://zip.4chan.org/c/imgboard.html , oroa er inte den är arbetssäker ( inget porr eller liknande tillåtet men byt inte "board" bara. 18 års åldersgräns på hemsidan. Citera
Animal Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Skrivet 7 Januari 2008 Nami från one piece får man inte heller glömma, omöjligt att få en påklädd bild med hon btw... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.