Shaddy Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Kollar inte så mycket på anime men SunEspions julbrudar leder hittills =P Enda animen jag tittar på just nu är faktikst fma med Ed och Alphonse x) Kanske för att dom står i bh och trosor? Med bröst större än i serierna och tveksamma kroppar? Kan ha nåt med det att göra ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drottar3n Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Yamanaka Ino, Haruno Sakura eller Mitarashi Anko xD Alla naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) tycker nog Haruno Sakura från Naruto Redigerat 4 Januari 2008 av Shoulder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Sakura är överskattad. Hon är inte så fin egentligen. Själv gillar jag riku o risa harada i dn angel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 (redigerat) Man får väl skriva killar fast man är kille, va? Inte på ett homosexuellt sätt, då.<_< Isåfall säger jag Deidara från Naruto. Oslagbar look och stil, hm. Redigerat 5 Januari 2008 av Famine Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Man får väl skriva killar fast man är kille, va? Inte på ett homosexuellt sätt, då.<_< Isåfall säger jag Deidara från Naruto. Oslagbar look och stil, hm. Vill du inte säga att han är snygg/söt så får du väl säga att han är cool. :P Annars är Nyuu (se bifogad bild) från Elfen Lied helt oslagbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Har 3 :| Nyu i Elfen, Primula i shuffle, eller Misa i Death note, :) kawwaaaiiii <3 (I naruto Tenten<3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Massa Naruto ._. Personligen tycker jag av killar: Train Heartnet (black cat), Coud Von Giruet (Elemental Gerade), Kyo (Fruit basket), Sasuke (SDK), Akira (SDK), Shinrei (SDK), Akito/Agito (Air Gear),Kazu (Air Gear) och Allen Walker (D.grey-Man). Tjejer: Sakura (Tsubasa), Hinamori (Bleach), Riku Harada (DN Angel). Oj, det blev ganska många det där xD Jag kan inte lägga upp bild på alla så det blir bara namn (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 7 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Just det, Riku och Sakura (Från Tsubasa Chronicle) får man inte glömma O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lellagirl Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 naruto i naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reggin Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 http://zip.4chan.org/c/imgboard.html , oroa er inte den är arbetssäker ( inget porr eller liknande tillåtet men byt inte "board" bara. 18 års åldersgräns på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Nami från one piece får man inte heller glömma, omöjligt att få en påklädd bild med hon btw... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.