Gäst InTech Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=86124 Där ser ni olika spel som kommer ut till ps3 2008 Mina spel blir väl: Littebigplanet Funderar på köp av playstation eye. Final fantasty Gran turismo 5 Där har vi väl några.. säg era :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 GTA IV iaf,får se om det blir nåt mer,måste betala lite till mina föreldrar för PS3an och sen uppgradera datorn lr köpa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 GTA IV Gran Turissmo 5 Tekken 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ingen som ska köpa litte big planet? Det ser roligt ut! Men, jag glömde ju ett, gta iv såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ingen som ska köpa litte big planet? Det ser roligt ut! Men, jag glömde ju ett, gta iv såklart. Jodå, även om det verkar fjantigt så ska jag köpa Little Big Planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 (redigerat) Fifa street 3 Redigerat 3 Januari 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Haze Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Grand Theft Auto IV Playstation Eye EmoCreators Det är några av dom jag finner intresse av:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Ah, jag kanske ska köpa Metal Gear Solid 4 jag också.. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cthulhu Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 (redigerat) gta 4, gt 5, killzone 2, ff13, mgs4 sen blir det nog lite annat smått och gott också :) Redigerat 3 Januari 2008 av cthulhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 GTA IV är nog det som jag längtar mest efter :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 (redigerat) Funderar på: Little Big Planet Haze Afrika Killzone 2 Army of two Battlefield: Bad Company Redigerat 14 Februari 2008 av MR.Smart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 14 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2008 Fallout 3 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.