razmus8899 Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 hej vilket är roligast gta vice city eller gta san andreas :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hajen Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Båda spelen har sina för och nackdelar. Skönaste känslan får man av GTA VC, en ombyggnation av Miami, alla områden i VC finns i Miami men ser annorlunda ut, vissa gator i GTA VC finns även i det riktiga Miami vilket jag tycker är coolt. GTA SA är större och är mer dynamiskt, mycket roligare på det viset. Men det ger inte en känsla som är i samma nivå som GTA VC. Det har nog väldigt mycket att göra vad man är för person, men jag gillar VC mest och spelar det för att komma ihåg mina fantastiska dagar i Miami. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag tycker San Andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sallad_Sorza Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 San Andreas, för det är större stad :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 jag tycker san andreas är roligast. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 San Andreas, för att det har fler funktioner, större osv. Fast Vice citys stad är skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 san andreas,flera städer,öken,landsbyggd,flera olika fordon. men som sakt alla gta från 3 till kommande IV har sina för och nackdelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 San Andreas!!! Det är det coolaste gta jag spelat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALL Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 san andreas är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg