Toxin Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Ja, själv tycker jag väl att det är bra. Bättre än Fuska.nu iaf. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 asså ξ> Fuska.se <3 de äger ut allt! ! ! ! ! ! de är inte bara bra för fuskare de är ett trevligt commity :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag tycker det är dåligt var bättre för några år sen nu kommer jag bara hit när jag behöver någe. nu hänger jag på engelska forum alla där är mycke shysstare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxin Skrivet 2 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Så du menar att vi är oschysta som är medlem på fuska.se?? <_< asså ξ> Fuska.se <3 de äger ut allt! ! ! ! ! ! de är inte bara bra för fuskare de är ett trevligt commity :) Håller med.. Roligt att det finns topplista på spelen och så här också. Kom till Top 10 på Raiden X :D *Stolt* :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag tycker det är dåligt var bättre för några år sen nu kommer jag bara hit när jag behöver någe. nu hänger jag på engelska forum alla där är mycke shysstare Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 fuskarna.nu<333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 tycker fuska.se e skit bra^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 mm ett av dom bättre jag har varit på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 jag tycker det är dåligt var bättre för några år sen nu kommer jag bara hit när jag behöver någe. nu hänger jag på engelska forum alla där är mycke shysstare Samma här. Samma här.Nu är forumet fyllt av en j*vla massa 10-12 åringar som inte kan stava och gnäller om absolut allt. Sen när en mod/admin kommer så skall det rövslickas. (Ja, jag har inte varit registrerad länge, men detta är inte mitt första konto. Det första skapades jävligt länge sedan.) Förövrigt var det otroligt mycket bättre förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag tycker fuska är riktigt dåligt. De som gör det dåligt är moderatorerna, man kan inte skoja man måste skriva massa igenomtänkta seriösa inlägg hela tiden annars så blir det en varning. Jag säger inte att forumet ska vara oseriöst jag säger bara att moderatorerna kan slappna av lite, händer det nån gång är det väll lugnt, jag säger inte att det ska upprepas och fortsättas, dvs smått oseriösa inlägg, därför tycker jag Fuska är dåligt/suger. Och därför kommer jag inte vara på Fuska lika mycket som innan. Hejs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Visst, fuska var roligare för ett lr två år sedan, men med tiden har det börjat komma in fler 10-12åringar som verkligen har problem med skrivandet. Man hittar sällan en tråd som inte har några irriterande fel eller någon som går offtopic. Jag har också börjat hänga mer och mer på andra forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Tycker fuska var bättre för ett par år sen. Det största problemet är nog alla 10-12 årinar men jag borde inte klaga allt för mycket eftersom jag var själv reggad när jag var 11. Men jag har sett att vissa gruppforum kan vara bättre än själva fuska forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.