Hoppa till innehåll

Spamforumet Borta, Lekhörnan Tar Över


admin

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst data-typen

Äntligen slipper vi dom omogna personerna som sitter och spammar 24/7 i spamforumet.

så bra ;)

 

(ni tiisar, elvisar, och tolvisar som inte kan sköta er sök er nån annanstans...)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

Varför kan man inte ha Lekhörnan OCH Spamforumet? då blir spammare nöjda också

Lite onödigt att ha ett lekforum och ett spamforum. Va glad att det äns finns ett.

 

I spamforumet fanns det Lek+Spam.

Nu finns det bara Lek :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men de gör de ändå....ska man anmäla dem då eller är det tilllåtet att spamma sönder lekhörnan också? och vilken regel är spam? §3.2?

Lekhörnan antar jag är till för allt som är off-topic, bara det inte blir överflöd med samma trådar. Sedan tror jag inte att det är meningen att man ska lägga in meningslösa spamtrådar med rubrik och inlägg som lyder "adöfl jaerjpqerpweipfri ape" eller liknande i lekhörnan heller.

 

Sedan tror jag att man till en viss del kan lägga spam under §3.2, men å andra sidan behövs det inte sägas så mycket i reglerna när det gäller spam. Sunt förnuft och en god netikett är väl det som väntas av alla som är medlemmar på sidan...

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst XPLOSIV

men varför ta bort spamforumet? :( gillar man inte spam så behöver man väll bara inte gå in där?

men folk är lite skumma, dom måste gå ditt och säga "omg nej spamma inte jag blir ledsen" så det funkar inte.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...